تاریخ انتشار : دوشنبه 14 تیر 1400 - 12:31
کد خبر : 120045

اقامه نماز جماعت در ۲۳ بوستان همدان

اقامه نماز جماعت در ۲۳ بوستان همدان

روح‌الله وجدی‌هویدا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به برگزاری نماز جماعت در پارک‌های همدان اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی هر ساله سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با مشارکت گروه فرهنگی و تبلیغی سراج به نمایندگی دفتر ولی فقیه و امام جمعه همدان اقدام به برگزاری اقامه نماز جماعت در

روح‌الله وجدی‌هویدا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به برگزاری نماز جماعت در پارک‌های همدان اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی هر ساله سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با مشارکت گروه فرهنگی و تبلیغی سراج به نمایندگی دفتر ولی فقیه و امام جمعه همدان اقدام به برگزاری اقامه نماز جماعت در ۲۳ بوستان شهر همدان کرده است.

وی با بیان اینکه اقامه نماز جماعت تا پایان تابستان ادامه دارد گفت: این برنامه به منظور ترویج فرهنگ نماز و افزایش گرایش جوانان و شهروندان همدان به این فریضه مهم الهی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان با اشاره به پارک‌هایی که این طرح در آن برگزار می‌شود گفت: هفت بوستان و جایگاه شهر در منطقه یک شامل پارک‌های مردم، ارم، شکریه، سعیدیه، گنج‌نامه، نارون و میدان امام(ره) در منطقه دو شهر ۹ بوستان شامل کودک، حاج عنایت، اعتمادیه، شاهد، نوروزی، خانواده، شهید شمسی پور، کوثر و ورزش در آنها نماز اقامه خواهد شد.

وی بیان کرد: چهار بوستان در منطقه سه شامل بوستان‌های خضر، شهروند، کوی گلستان و بوستان پردیسان و در منطقه چهار نیز ۴ بوستان سعدی، باباطاهر، باغ ایرانی و شهید نفیسی از جمله بوستان‌هایی است که اقامه نماز هر روز در آن برگزار می‌شود.

وجدی با تاکید بر اینکه اقامه نماز طبق پروتکل‌ها بوده و فعلا ممنوعیتی نداریم یادآور شد: در صفوف نماز جماعت با توجه به اینکه در فضای نیز اقامه نماز است، مشکلی وجود ندارد و اگر محدودیتی از سوی ستاد کرونا اعمال شود، تدابیر لازم اتخاذ می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا استقبال نسبت به سال‌های قبل متفاوت است و کرونا تاثیر داشته است گفت: در همین راستا برنامه‌های فرهنگی از جمله آموزش شهروندی، مسابقات فرهنگی، بیان احکام شرعی و برنامه‌هایی در حوزه کودکان نیز  در حاشیه اقامه نماز گنجانده شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد