تاریخ انتشار : جمعه 11 تیر 1400 - 14:37
کد خبر : 119668

کشف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر بوشهر

کشف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر بوشهر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ منصوررضا عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پایگاه دریابانی بوشهر در اجرای مصوبات قرارگاه جهادی مقابله با قاچاق کالا و ارز و اجرای طرح منطقه‌ای مبارزه با قاچاق کالا و  ارز، یک

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ منصوررضا عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پایگاه دریابانی بوشهر در اجرای مصوبات قرارگاه جهادی مقابله با قاچاق کالا و ارز و اجرای طرح منطقه‌ای مبارزه با قاچاق کالا و  ارز، یک فروند شناور را به ظن حمل کالای قاچاق توقیف شد.

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: ماموران در بررسی دقیق شناور توقیفی پس از تخلیه کامل بار، هزار و ۶۸۷ ثوب انواع پوشاک و ۲۰۰ کیلوگرم پودر صنعتی مربوط رنگ بدنه کشتی و ده‌ها قلم کالای قاچاق که به صورت غیرمجاز بارگیری شده بود، کشف کردند.

این مقام نظامی توضیح داد: ارزش ریالی محموله کشف شده بیش از دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است که در همین زمینه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده تحویل مقام قضائی شد.

عزیزی گفت: با تشکر از همکاری خوب مردم در زمینه مبارزه با قاچاق کالا، قاچاق کالا ضد اقتصاد مقاومتی است و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد.

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: تلاش فرماندهی مرزبانی استان بوشهر برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با مخلان پدیده‌ شوم قاچاق کالا قاطعانه برخورد خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد