تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 تیر 1400 - 14:44
کد خبر : 119486

شکست استکبار در منطقه و جهان ناشی از بیداری ملتها و تحقق وعده الهی است

شکست استکبار در منطقه و جهان ناشی از بیداری ملتها و تحقق وعده الهی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز چهارشنبه در مراسمی با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه کشور، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، جمالی پور استاندار، سیاهکلی، رحمانی و عباسپور نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز چهارشنبه در مراسمی با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه کشور، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، جمالی پور استاندار، سیاهکلی، رحمانی و عباسپور نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و فرماندهان نظامی و انتطامی ضمن تجلیل از خدمات سرتیپ دوم پاسدار محمد شاهرخی فرمانده سابق، سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی به عنوان فرمانده سپاه استان قزوین معرفی شد.

سردار علی فدوی در این مراسم اظهارداشت: استکبار جهانی با همه قدرت رسانه ای که از آن برخوردار است نتوانسته از رسوایی عالم گیر جنایتهای خود در متطقه فرار کند و پنهان کار ی آنها رسوا شده است.

وی بیان کرد: خدا را شکر که همه پاسداران و دلدادگان انقلاب اسلامی افتخار دارند که در مسیر حفط ارزشها تلاش کنند و به داشتن سردارانی چون شاهرخی که از جوانی در لباس پاسداری قرار گرفتند و خدمت کردند افتخار می کنیم.

image_2021_6_30-14_13_6_808_qrs

فدوی تصریح کرد: امروز اگر توفیق خدمت به شما داده شده باید قدردان باشید و از این فرصت بدرستی استفاده کنید تا نزد خداوند روسفید باشید.

وی گفت: باید مراقب اعمال خود باشیم و بدانیم حساب و کتاب خداوند چیز دیگری است و اگر خطا کنیم راه جبران سخت است و ممکن است فرصتها را از دست بدهیم.

سردار فدوی یادآورشد: پاسداران تا زمانی که نفس دارند وجود خود را در مسیر خدمت صادقانه و خالصانه قرار می دهند و از ارزشهای دینی و اسلامی دفاع می کنند.

جانشین فرماتدهی سپاه کشور تصریح کرد: استکبار هر چقدر در منطقه حضور داشته شکست های بیشتری نصیب خود کرده است و در یمن که فقیرترین کشور جهان است و پشت آن آمریکائیان، اروپاییان و صهیونیستها هستند و مردم مظلوم را بمباران می کنند اما مستاصل شده و شکست خورده اند.

وی گفت: چرا استکبار با این همه امکانات در یک کشور کوچک و فقیر نمی تواند پیروز شود چون جبهه باطل است و به گفته خداوند جبهه حق بر باطل پیروز شده و خداوند پشتیبان مظلومان است و اگر ما تکلیف خود را انجام دهیم وعده الهی پیروزی است.

سردار فدوی تصریح کرد: انچه در منطقه و کشورهای مظلوم رقم خورده ناشی از لطف و عنایت الهی است و ایران اسلامی هم با پشتیبانی خداوند پیروز میدان است و باید دانست اگر درحزب خدا قرار گیریم پیروز خواهیم شد.

وی اضافه کرد: دو گروه از جمله روحانی و سپاهی و پاسدار بازنشستگی ندارند و باید تا پایان عمر خود خدمت کنند.

image_2021_6_30-14_13_4_762_trm

فدوی با قدردانی از خحدمات ارزشمند سردار شاهرخی فرمانده سابق سپاه استان قزوین اظهارداشت: فرمانده جدید سردار رفیعی آتانی گذشته خوبی دارند و امیدواریم با پشتوانه سه هزار شهید و صدها رزمنده شاخص منشا خیر در استان باشند.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات سردار شاهرخی، فرمانده سابق، سردار حسنعلی رفیعی آتانی به عنوان فرمانده جدید سپاه استان قزوین منصوب شد.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد