تاریخ انتشار : دوشنبه 7 تیر 1400 - 12:58
کد خبر : 119326

کشف احتکار انواع لاستیک از یک انبار در زنجان

کشف احتکار انواع لاستیک از یک انبار در زنجان

ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالاهای اساسی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: در این راستا یک انبار احتکار لاستیک بررسی و مقادیر زیادی احتکار کشف شد. وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان به

ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالاهای اساسی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: در این راستا یک انبار احتکار لاستیک بررسی و مقادیر زیادی احتکار کشف شد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان به همراه نماینده اداره صمت و نماینده صنعت و معدن از انبار مذکور بازدید و در بازرسی از آن ۳۴ حلقه لاستیک خودرو سبک را کشف کردند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان ۶۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، عنوان داشت: در این راستا پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

خانی‌پور ادامه داد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار، یکی از اولویت‌های مهم این پلیس بوده، که در این راستا با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شاهد اقدامات خوبی در این زمینه خواهیم بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و شناسایی و دستگیری ۲۱ سارق و پنج خرده فروش مواد مخدر در سطح حوزه انتظامی شهرستان خبر داد و گفت:  ماموران انتظامی با گشت زنی هدفمند و انجام اقدامات پیشگیرانه و اقدامات اطلاعاتی ۲۱ سارق از جمله سارق خودرو، موتورسیکلت، ساختمان‌های نیمه کاره، قطعات و محتویات خودرو، باغات، سیم و کابل، معابر و ۵ خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: از متهمان ۱۸ فقره اموال مسروقه از جمله سه دستگاه خودرو ، دو دستگاه موتورسیکلت، محتویات و قطعات خودرو، سیم و کابل و ۱۴۴گرم انواع مواد مخدر کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با تأکید بر رعایت هشدارها و آموزش‌های پلیسی از سوی شهروندان در حفاظت و حراست از اموال شخصی خود افزود: مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد