تاریخ انتشار : شنبه 5 تیر 1400 - 16:11
کد خبر : 119127

کشف ۸۵ دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال در بهشهر و آمل

کشف ۸۵ دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال در بهشهر و آمل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدموسی حسینی طی گفت‌وگویی از کشف  ۶۶ دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان بهشهر خبر داد و اظهار کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدموسی حسینی طی گفت‌وگویی از کشف  ۶۶ دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان بهشهر خبر داد و اظهار کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های ماموریتی، در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی آن شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی دو نفر از مخلان امنیت اقتصادی در آن شهرستان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهمان که با مقاصد سودجویانه اقدام به نصب دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال در یک واحد مسکونی کرده بودند شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

حسینی افزود: پس از هماهنگی‌های قضایی ماموران در بازدید از محل مورد نظر ۶۶ دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزشی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال کشف کردند.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه‌گذاری داخلی است، گفت: پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری است از مردم خواست در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه ناامنی در جامعه با پلیس همکاری کنند.

*کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در آمل 

ذات‌الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف ۱۹ دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزش ۸ میلیارد ریال خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت غیرقانونی افرادی در امر استخراج و تولید ارز دیجیتال در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی محل فعالیت متهمان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی آمل گفت: در عملیاتی غافلگیرانه متهمان دستگیر شدند و در بازدید از محل فعالیت آنان ۱۹ دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزشی بالغ بر ۸ میلیارد ریال برکشف شد.

رضوانی قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری خواهد شد.

وی تاکید کرد: مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری داخلی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد