تاریخ انتشار : جمعه 4 تیر 1400 - 16:01
کد خبر : 119062

مذاکره کنندگان برجام هوشیار باشند/توافق بد پذیرفتنی نیست

مذاکره کنندگان برجام هوشیار باشند/توافق بد پذیرفتنی نیست

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل امروز در خطبه‌های نماز جمعه سوق اظهار داشت: هفتم تیر ماه سند مظلومیت ایران و جمهوری اسلامی بود و از سوی دیگر نشانه اقتدار و استحکام نظام امروز جمهوری اسلامی مظلوم است. امام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل امروز در خطبه‌های نماز جمعه سوق اظهار داشت: هفتم تیر ماه سند مظلومیت ایران و جمهوری اسلامی بود و از سوی دیگر نشانه اقتدار و استحکام نظام امروز جمهوری اسلامی مظلوم است.

امام جمعه سوق تصریح کرد:کسانی که داعیه‌دار مبارزه با تروریسم هستند با تروریست‌های پدیدآورنده حادثه هفتم تیر مثل دوست و برادر و خویشاوندان رفتار می‌کنند از آنها حمایت می‌کنند با آنها همکاری می‌کنند با یکدیگر توطئه می‌کنند در حالی که خود تروریست‌ها اقرار به این جنایت کردند و افتخار هم می کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر شکوه و عظمت مردم و پایبندی به نظام را نشان داد، در بیان چرایی عظمت این حماسه گفت: دشمنان این نظام و انقلاب تلاش‌های فراوان کردند که مردم پای صندوق‌های رای نیایند.

کیانی‌اصل گفت: همه شبکه‌های ماهواره و فضای مجازی را بسیج و با توطئه‌های آمریکا و اسرائیل و منافقین با پول‌های سعودی تلاش کردند که مردم شرکت نکنند اما با این وضعیت باز مردم شرکت باشکوهی داشتند.

خطیب نماز جمعه سوق کرونا را از دیگر عوامل نگرانی از حضور در انتخابات دانست و افزود: اما با این وجود باز مردم آمدند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی رأی دادند.

وی با بیان اینکه عملکرد ضعیف دولت، مشکلات اقتصادی و فاصله گرفتن مدیران از مردم هم مانع حضور در انتخابات نشد، ادامه داد: به رغم همه سیاهنمایی‌ها برای کمرنگ شدن حضور اما مردم مانند همیشه اعتنا نکردند و امدند.

وی اضافه کرد:مدیریت ضعیف دولت در فرایند انتخابات به عنوان یکی از دلایل بود که مشارکت خیلی کم باشد اما با این موضوع مشارکت بسیار خوب بود.

کیانی‌اصل گفت: انتخابات «نه» بزرگ ایرانیان به جنگ احزاب و تحریم و پاسخی کوبنده‌ای به سلطنت‌طلبان، منافقان ،شخصیت‌ها ، رسانه‌های استکباری، جریان ملی‌گرای داخلی و برخی عناصر کم جنبه و ناسپاس بود.

وی تصریح کرد: کسانی که در شبکه‌های مختلف سخن از مشارکت ۲۰ درصدی می‌زدند وقتی مردم پای صندوق‌های رای آمدند از این مشارکت کنونی به شدت عصبانی شدند.

امام جمعه سوق گفت: از مردمی که بار دیگر برای انقلاب و برای نظام‌ همه سختی‌ها را تحمل کردند پای صندوق رأی آمدند تشکر می‌کنم البته مسئولان باید قدر این مردم را بدانند انشاء الله دولت جدید و منتخب مردم باید با تلاش‌های جهادی مشکلات مردم را حل کند.

وی با اشاره به اینکه در مذاکرات وین آمریکا دنبال وقت کشی و زیاده‌خواهی است، افزود: مذاکره‌کنندگان ما باهوش باشند انسان مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود.

خطیب نماز جمعه سوق گفت: آمریکایی‌ها حاضر نشدند ضمانتی برای عدم خروج از برجام را بدهند و به دنبال لغو کامل تحریم هم نیستند فقط به دنبال توقف موقت تحریم‌ها هستند البته خواسته ایران از ابتدا مشخص است؛ لغو همه تحریم‌ها و راستی‌آزمایی توسط ایران.

وی در پایان افزود: مذاکره‌کنندگان باهوش باشند نکند به خاطر اینکه بگویند در دولت ما مذاکرات به نتیجه رسید بیایند و یک توافق بد را به سرانجام برسانند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد