تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 تیر 1400 - 13:42
کد خبر : 119005

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کلای قاچاق در کازرون

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کلای قاچاق در کازرون

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار یوسف ملک زاده در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان کازرون با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل خود اقدام به دپو کالای قاچاق کرده است که بررسی موضوع را در دستور

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار یوسف ملک زاده در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان کازرون با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل خود اقدام به دپو کالای قاچاق کرده است که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت دارد، عنوان داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم و بازرسی از منزل وی گرفته شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مأموران انتظامی سریعاً به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازرسی از آن منزل ۱۱۴ دستگاه لپ تاب، ۳۹ عدد شارژر و ۱۰ عدد کیف مربوطه و ۳۴ عدد موس کشف شد.

سردار ملک‌زاده با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد