تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تیر 1400 - 18:38
کد خبر : 118887

برنامه‌ریزی برای صادرات گسترده تولیدات سبلان پارچه/ جهش اشتغال‌زایی در استان اردبیل رخ خواهد داد

برنامه‌ریزی برای صادرات گسترده تولیدات سبلان پارچه/ جهش اشتغال‌زایی در استان اردبیل رخ خواهد داد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس اردبیل، انور حجازی‌نیا بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در کارخانه سبلان پارچه برگزار شد، اظهار کرد: کارخانه سبلان پارچه در اوایل دهه ۸۰ شمسی با کمک و مشاوره تاثیرگذار و راهبردی صاحب نظران، اساتید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس اردبیل، انور حجازی‌نیا بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در کارخانه سبلان پارچه برگزار شد، اظهار کرد: کارخانه سبلان پارچه در اوایل دهه ۸۰ شمسی با کمک و مشاوره تاثیرگذار و راهبردی صاحب نظران، اساتید و دانشجویانی ایرانی و خارجی، با ارزشی بالغ بر ۳۲۰ میلیارد تومان بنیان‌گذاری شد.

وی افزود: ماشین‌آلات صنعتی مجموعه سبلان پارچه از ۱۴ کشور و ۵۴ شرکت خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت سبلان پارچه بیان کرد: در طول سال‌های اخیر ناملایمتی بسیاری با مجموعه سبلان پارچه صورت گرفت، ولی خوشبختانه با حضور آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه، نور امیدی بر پیکره تولید و صنعت تابید و اقدامات وی باعث شد کارخانه احیاء شود.

جهش اشتغال‌زایی در استان اردبیل رخ خواهد داد

حجازی‌نیا بیان داشت: در طول ماه‌های گذشته، سعی کردیم کلیه انحرافات موجود چندساله را اصلاح کرده و کارخانه را به روال عادی خود بازگردانیم و در کمتر از ۵۰ روز ۵۰۰ نفر در سبلان پارچه مشغول به کار شدند که در مجموع، تعداد کارکنان از یک هزار و ۳۰۰ نفر گذشته و در آینده نزدیک به واسطه فعالیت سبلان پارچه یک جهش تولیدی در استان اردبیل رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا مجموعه سبلان پارچه طی دو شیفت ۱۲ساعته و در آینده نزدیک ۴ گروه طی ۳ شیفت به شکل شبانه‌روزی فعالیت داشته باشد.

مدیرعامل شرکت سبلان پارچه تصریح داشت: متولیان امور مالیاتی باید به حوزه اخذ مالیات از اقشار مختلف جامعه و گروه‌های تولیدی و صنعتی توجه ویژه داشته و در بخش اخذ مالیات، بازنگری‌های انجام شود.

برنامه‌ریزی برای صادرات گسترده تولیدات سبلان پارچه

وی تصریح کرد: در حوزه صادرات تولیدات سبلان پارچه به کشورهای هدف، اقدامات بسیار مثبتی انجام شده و در حوزه صادرات به کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز قراردادهایی منعقد شده است.

حجازی‌نیا با اشاره به تولید ۴۰ میلیون قطعه لباس گوناگون به غیر‌ از کت و شلوار در مجموعه سبلان پارچه، گفت: افزایش تولیدات قطعا باعث افزایش اشتغال در این مجموعه خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد