تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 شهریور 1396 - 5:06
کد خبر : 11852

محموله البسه قاچاق در قصرشیرین به دام پلیس افتاد

محموله البسه قاچاق در قصرشیرین به دام پلیس افتاد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ عنایت فلاحی در گفتگو با الوند خبر، اظهار داشت: عوامل انتظامی شهرستان قصرشیرین با اقدامات اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان سابقه دار توانستند چندین محموله کالای قاچاق را که به صورت کاروانی که اقدام به انتقال البسه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ عنایت فلاحی در گفتگو با الوند خبر، اظهار داشت: عوامل انتظامی شهرستان قصرشیرین با اقدامات اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان سابقه دار توانستند چندین محموله کالای قاچاق را که به صورت کاروانی که اقدام به انتقال البسه به داخل کشور می کردند، شناسایی کنند.

 

وی افزود: بر همین اساس اکیپی از مأموران پلیس به محور قصرشیرین- سرپل ذهاب اعزام شدند و مسیر را تحت کنترل نامحسوس قرار دادند.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت، در نهایت محموله های کاروانی کالای قاچاق در عملیات ضربتی پلیس متوقف شدند و مورد بازرسی قرار گرفتند.

 

سرهنگ فلاحی تصریح کرد: ۳۳۱ هزار و ۸۹۲ ثوب انواع البسه فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف و ۱۰ دستگاه کامیون نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

 

وی با اشاره به اینکه ارزش محموله های مکشوفه بیش از نیم میلیارد ریال ارزیابی شده است، گفت: ۱۰ قاچاقچی در این زمینه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده اند.

 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد