تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 خرداد 1400 - 10:33
کد خبر : 118466

نماز جمعه این هفته در سراسر فارس برگزار می‌شود

نماز جمعه این هفته در سراسر فارس برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  خبرگزاری فارس از شیراز، به دنبال شیوع ویروس کرونا و پرهیز از هر گونه تجمع طی یک سال و چند ماه گذشته نماز جمعه نیز مشمول محدودیت‌های کرونایی قرار گرفت و در چندین نوبت تعطیل شد اما با اتمام پیک

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  خبرگزاری فارس از شیراز، به دنبال شیوع ویروس کرونا و پرهیز از هر گونه تجمع طی یک سال و چند ماه گذشته نماز جمعه نیز مشمول محدودیت‌های کرونایی قرار گرفت و در چندین نوبت تعطیل شد اما با اتمام پیک چهارم و رسیدن به یک وضعیت ثابت نماز جمعه مجدد در شهرهای فارس اقامه می‌شود. 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس در این باره به خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا ۱۸ شهرستان استان فارس در وضعیت نارنجی و ۱۸ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

حجت‌الاسلام حسین ملک مکان، با بیان اینکه طبق دستورالعمل‌ها برگزاری نماز جمعه در شهرهای زرد و نارنجی بلامانع است، گفت: با این شرایط فردا ۲۸ خردادماه نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های استان فارس برگزار می‌شود. 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس افزود: شهرهایی که در وضعیت نارنجی قرار دارند، نماز جمعه در فضای باز یا سالن‌های بزرگ و دارای سقف مرتفع و با جمعیت محدود و زمان محدود برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به وضعیت نارنجی شهر شیراز بیان کرد: نماز جمعه این هفته شهر شیراز مانند هفته‌های گذشته در مسجد شهدا( مصلای سابق) ابتدا خیابان ۹ دی برگزار می‌شود. 

گفتنی است در حال حاضر داراب، زرین دشت، فسا، سروستان، خرامه، ارسنجان، سرچهان، پاسارگاد، بوانات، خرمبید، مرودشت، سپیدان، بیضا، رستم، ممسنی، فراشبند، خنج و  مهر در وضعیت زرد قرار دارند و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی هستند. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد