تاریخ انتشار : یکشنبه 23 خرداد 1400 - 14:12
کد خبر : 118084

پویش «رای من هدیه به حاج قاسم» در پارس آباد اجرا می‌شود

پویش «رای من هدیه به حاج قاسم» در پارس آباد اجرا می‌شود

حسن نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در اقدامی ابتکاری پویش بزرگ «رای من هدیه به حاج قاسم سلیمانی» با محوریت مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات توسط کانون بسیج هنرمندان شهرستان پارس آباد برگزار شد. وی افزود: بسیجیان هنرمند شهرستان پارس آباد اقدام به نوشتن شعار (من رای

حسن نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در اقدامی ابتکاری پویش بزرگ «رای من هدیه به حاج قاسم سلیمانی» با محوریت مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات توسط کانون بسیج هنرمندان شهرستان پارس آباد برگزار شد.

وی افزود: بسیجیان هنرمند شهرستان پارس آباد اقدام به نوشتن شعار (من رای می‌دهم)  بر روی خودرو‌های هموطنان نموده و رانندگان نیز خودرو‌های خود را با ارادت به سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و در جهت تشویق مردم به حضور در انتخابات مزین به اینگونه شعار‌ها کردند.

 

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو را از برکات انقلاب اسلامی ایران دانست و بیان کرد: حضور در انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی است.

نوری گفت: حضور مردم در انتخابات یک تکلیف شرعی و قانونی است و کلیه اقشار و هنرمندان نیر به‌صورت پرشور و گسترده در انتخابات پیش‌روشرکت خواهند کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد