تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 خرداد 1400 - 0:33
کد خبر : 117768

مشکلات کشور با حضور آگاهانه مردم و مدیران انقلابی و جهادی رفع می‌شود

مشکلات کشور با حضور آگاهانه مردم و مدیران انقلابی و جهادی رفع می‌شود

سعید محمد عصر روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۰ در همایش هواداران محمد، یاوران رئیسی در شهر یاسوج افزود: مهمترین مشکل کشور را دو قطبی سازی می‌دانم و اصولگرا و اصلاح طلب را حل مشکل مردم نیست بلکه راه حل مشکل مردم این است که در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کنند تا رفع تبعیض بی‌عدالتی و

سعید محمد عصر روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۰ در همایش هواداران محمد، یاوران رئیسی در شهر یاسوج افزود: مهمترین مشکل کشور را دو قطبی سازی می‌دانم و اصولگرا و اصلاح طلب را حل مشکل مردم نیست بلکه راه حل مشکل مردم این است که در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کنند تا رفع تبعیض بی‌عدالتی و خدمت به مردم در دستور کار آن ها باشد.

وی اظهار کرد: ریل اقتصادی کشور باید عوض شود بر اساس برنامه مدون در حوزه اصلاحات نظام بانکی و بانکداری اصلاح نظام مالیاتی و اصلاح نظام تولید از منابع موجود در کشور  امکان فراهم می‌شود که منابع در خدمت تولید و زیرساخت‌های استانها قرار گیرند.
فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا خاطرنشان کرد: هشت سال آجر رو آجر گذاشته نشده است و قوانین و مقررات به گونه‌ای طراحی شده که کسی سمت تولید مسکن نرود و امروز بیشتر مردم مشکل سرپناه دارند.
محمد تصریح کرد: سال گذشته مردم به سرمایه گذاری در بورس دعوت شدند کسری بودجه دولت را برداشت و بعد ملت را رها کردند، ۵۵ میلیون کد بورسی ایجاد شد و همه اینها متضرر شدند و کسی پاسخگو نیست.
وی ادامه داد: ما نیازمند مشارکت حداکثری در انتخابات هستیم چرا که دولت آینده باید مشکلات بزرگی را حل کند و پشتوانه مردم باید پشت دولت سیزدهم باشد تا بتواند در عرصه داخلی و بین المللی جهت مشکلات مردم تلاش کنند.
فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا عنوان کرد: مشکلات موجود در کشور با انتخابی آگاهانه و مدیران انقلابی و جهادی رفع می شود.
محمد بیان کرد: فسادستیزی، مدیر و مدبر بودن، اعتقاد به جوانان داشتن، نوکر مردم بودن، معتقد به استفاده از توان داخلی بودن، پاکدست بودن، ضد تبعیض بودن و دارای کارنامه و برنامه از شاخص‌های رئیس جمهور آینده است.


انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد