تاریخ انتشار : جمعه 18 تیر 1400 - 16:17
کد خبر : 120718

بی توجهی به امر به معروف و نهی از منکر گریبان همه را خواهد گرفت

بی توجهی به امر به معروف و نهی از منکر  گریبان همه را خواهد گرفت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در جلسه شورای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یک موضوع اجتماعی و نوعی تعهد و احساس مسئولیت در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در جلسه شورای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یک موضوع اجتماعی و نوعی تعهد و احساس مسئولیت در قبال جامعه است و همه مردم باید برای احیای این فریضه در جامعه بکوشند.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر یکی از قواعد مهم اسلام است و همه نسبت به یکدیگر در این زمینه مسئول هستیم.

باقری بنابی با بیان اینکه نباید در مورد امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت بود؛ افزود: این فریضه مهم باید برای جلوگیری از منکر و اصلاح جامعه اجرایی شود.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب در ادامه با تأکید بر ضرورت تشکیل و اجرای مصوبات این ستاد افزود: ضروری است مسئولین ادارات شخصاً در این جلسات حضور یابند.

حجت الاسلام باقری بنابی تصریح کرد: البته در کنار آن مخالف حضور معاونان نیز نیستیم ولی ضروری است خود مسئولان حضور یابند.

اگر وجدان کاری و تکریم ارباب رجوع در ادارات پیاده شود،بالاترین معروف تحقق یافته است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بناب گفت: اگر مردم وجدان کاری  تکریم ارباب رجوع را در ادارات لمس کنند، بزرگ ترین معروف در جامعه تحقق یافته است.

حمید بالغ در جلسه شورای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب با بیان اینکه همه اقشار جامعه باید نسبت به انجام این فریضه احساس مسئولیت کنند؛ افزود: باید از ظرفیت امر به معروف و نهی از منکر برای کاهش مشکلات اجتماعی نظیر طلاق و جرائم خرد که به دلیل شرایط اقتصادی افزایش یافته است، استفاده شود و احساس مسئولیت عاملی برای جلوگیری از آسیب ها و معضلات اجتماعی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بناب در ادامه تصریح کرد: یکی از راه های مناسب برای پیاده شدن و عملیاتی شدن تکریم ارباب رجوع در ادارات برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای کارکنان ادارات است.

اتنتهای پیام/۶۰۰۰۴

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد