تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 - 0:26
کد خبر : 117387

در همه ادوار مدیر دلسوز و مدیر خائن داشتیم/ دو قطبی سازی برای کشور مضر است

در همه ادوار مدیر دلسوز و مدیر خائن داشتیم/ دو قطبی سازی برای کشور مضر است

“سعید محمد” عصر ۱۷ خردادماه در همایش بزرگ یاران سلیمانی، حامیان رئیسی در ورزشگاه شهید سلمی کیا در کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب و همه شهدا گفت: خدا را شاکرم که در دیار تاریخ و فرهنگ اصیل ایرانی و دیار مردان مرد، دیار کریمان، دیار فرهیختگان و ملک سلیمانی حضور دارم. وی

“سعید محمد” عصر ۱۷ خردادماه در همایش بزرگ یاران سلیمانی، حامیان رئیسی در ورزشگاه شهید سلمی کیا در کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب و همه شهدا گفت: خدا را شاکرم که در دیار تاریخ و فرهنگ اصیل ایرانی و دیار مردان مرد، دیار کریمان، دیار فرهیختگان و ملک سلیمانی حضور دارم.

وی با گرامیداشت ایام ۱۴ و ۱۵ خردادماه عنوان کرد: این ایام با یاد و خاطره امام راحل عجین است و ما را به یاد حرکت عظیم امام (ره) در ایجاد یک نهضت اسلامی در ادامه راه حضرت رسول (صلی الله علیه و آله) و اهل بیت عصمت و طهارت برای ایجاد حکمرانی اسلامی در این قرن می اندازد.

این فعال سیاسی افزود: مردم با شنیدن صدای مظلومیت امام (ره) و ارزش های ناب به سمت امام حرکت کردند و یک انقلاب پرشکوه در عصر معاصر ما رقم زدند.

وی ادامه داد: مردم شیفته گفتمان امام و ارزش های ناب اسلامی شدند و امام با حمایت مردم انقلاب را به پیروزی رساند و همچنین ۸ سال جنگ تحمیلی را نیز با حمایت مردم به پیروزی رساند.

محمد با بیان اینکه همه فکر و ذکر حضرت امام (ره) مردم بود، تصریح کرد: امام با تکیه بر مردم حرکت می کرد و امام می فرمودند” یک موی شما کوخ نشینان را به کاخ نشینان نمی دهم”.

وی با تبیین سایر ویژگی های شخصیتی بنیانگذار انقلاب اظهار کرد: امام مبدع حرکت جنگ فقر و غنا بود و ایشان مخالف غرب زده ها و لیبرال ها بود و امام بارها فرمودند که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتند.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بیان کرد: خدا را شاکریم پرچم انقلاب بعد از امام به دست رهبر معظم انقلاب افتاد؛ دیدگاه های رهبری با امام راحل در تطابق کامل بود و دائما تذکر می دادند که باید مبانی همان ارزش های مردم محوری، مردم دوستی و عدالت محوری باشد.

وی حکمرانی را در نوع اسلامی و غربی دانست و بیان کرد: حکمرانی اسلامی مبتنی بر ارزش های ناب است و در حکمرانی اسلامی به مردم توجه می شود ضمن آنکه به دنبال گسترش عدالت و طرفدار رفع تبعیض از جامعه است و حکمرانی که تکیه بر مردم می کند.

محمد ادامه داد: اما در مقابل حکمرانی اسلامی، حکمرانی غربی و لیبرال است که این حکمرانی مبتنی بر منفعت طلبی مدیران، رانت خواری و بی عدالتی و ناعادلانه بودن فرصت ها، توزیع ناعادلانه ثروت، تبعیض در درآمدها، پدیده آقازاده ها و ژن های خوب، تعرض به بیت المال، اشرافیت خانوادگی، بی عدالتی در آموزش، سلامت و بهداشت و نگاه کردن به همه اجزای زندگی مردم به عنوان کالا است به طوری که هر کس پول نداشته باشد باید با کیفیت کمتری از امکانات استفاده کند، همچنین نظارت از داخل ماشین از دیگر ویژگی های این نوع حکمرانی است.

وی بیان کرد: ما اصلا بحث سیاسی نداریم و متعلق به هیچ جناحی نیستیم زیرا این دو قطبی سازی ها برای کشور مضر است، ما یک دسته بندی داریم و آن هم مبتنی بر نظر ولی جامعه است.

این فعال سیاسی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مدیران را به دو دسته انقلابی و غیرانقلابی تقسیم کرد و افزود: هر مدیری عضو هر گروه و دسته می تواند مدیر انقلابی یا برعکس غیرانقلابی باشد اگر شاخصه های حکمرانی اصیل ناب اسلامی را رعایت کرد و با مردم بود و برای مردم دلسوزی داشت و از درد و غصه مردم شب خواب نرفت آن مدیر انقلابی است و هر کس به دنبال منفعت طلبی و منافع شخصی خود و خانواده اش باشد و هیچ نگاهی به مردم محروم کف جامعه نداشته باشد، مدیر غیرانقلابی است.

وی با تاکید برآنکه مدیران یا خادم یا خائن به ملت هستند، تصریح کرد: مردم به دنبال مدیران خادم باشید و مراقب باشید حرف های زیبا مجدد باعث رفتن کشور به قهقرا نشود و ظرفیت های کشور مغفول بماند و باید با بصیرت اصلح را انتخاب کنیم.

محمد بیان کرد: بنده به هیچ کس توهین نمی کنم و ممنون هر کسی که به مردم خدمت کرده است، هستیم و می گویم در همه ادوار مدیر دلسوز و مدیر خائن داشتیم.

وی افزود: منظور بنده از این حرف ها تفکر است و اگر تفکر درست نشود مجددا همین مشکلاتی که امروز گریبان مردم را گرفته در آینده نیز شاهد خواهیم بود. ما باید به مردم حق بدهیم و مردم حق دارند به سوء تدبیرها، بدعملی ها و بی عملی ها که یک واقعیت انکارناپذیر است، گلایه مند باشند مردم امروز از وضعیت معیشت خود ناراضی هستند و این نارضایتی زیادخواهی مردم نیست بلکه حق مردم است، مردم به شدت در تنگنا هستند.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم با تاکید برآنکه مردم از کارگزاران خود گلایه مند هستند نه از انقلاب، تصریح کرد: امروز جوانان ما با دارا بودن مدرک تحصیلی به دنبال کار هستند جوانان ما امروز شرمنده هستند پدران ما امروز به علت آنکه نمی توانند حداقل ها را برای خانواده خود تامین کنند، شرمنده هستند. مردم زیاده خواه نیستند و حداقل ها را جستجو می کنند.

وی تاکید کرد: امروز باید نظام را از اتهام ناکارآمدی رها کنیم. عده ای در جامعه می گویند نظام اسلامی ناکارآمد است؛ خیر ما معتقدیم این ناکارآمدی ناشی از یک دیدگاه لیبرالیست و غرب زده است و کارآمدی نظام با روی کار آمدن امثال سلیمانی ها، همت ها، باکری ها و … تضمین می شود و ما امروز چنین مدیرانی را در عرصه مدیریتی کشور کم داریم و کم می بینیم.

محمد افزود: ما مذاکره را قبول داریم اما مذاکره باید مبتنی بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت باشد و مذاکره باید با اقتدار و مبتنی بر توان مردم کشور، اقتصاد و ظرفیت های مغفول مانده داخل کشور باشد.

این فعال سیاسی با اشاره به گرفتاری های کشور عنوان کرد: در بخش فرهنگی مشکلات کشور را می بینید، مقام معظم رهبری سال هاست تذکر جدی در زمینه شبیخون فرهنگی می دهند.

وی افزود: امروز فرهنگ اصیل ایرانی دچار هجمه بزرگ صهیونیست ها و لابی های آنها شده و با ابزارهای متعدد به فرهنگ ما حمله کرده اند و ملت ما بی دفاع است چراکه کسی نیست به فکر باشد و جامعه را در مقابل این حمله ها بتواند حفظ و حراست کند.

محمد مشکل بیکاری، فقر، تبعیض، فساد، اعتیاد، پیر شدن جامعه ایرانی و حاشیه نشینی را از جمله مشکلات اجتماعی کشور برشمرد و اظهار کرد: متاسفانه سال ها کسی به فکر حل این موضوعات نیست.

وی به مشکلات اقتصادی و رتبه ایران در زمینه منابع خدادادی در جهان اشاره کرد و افزود: علی رغم اینکه ایران بیشترین سرمایه های خدادادی را دارد اما مردم در بدترین وضعیت زندگی می کنند.

این فعال سیاسی با انتقاد از فرصت سوزی کارگزاران بیان کرد: کارگزاران ما از فرصت ها استفاده نکردند و باعث شدند که مردم در فشار زندگی کنند.

وی با اشاره به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری عنوان کرد: این سند، یک راهبرد و استراتژی برای ۴۰ سال دوم انقلاب است. چه کسی باید آن را اجرا کند؟ ما باید در آغاز قرن جدید و ۴۰ سال دوم انقلاب و با استراتژی رهبری بتوانیم یک دولت جهادی و انقلابی را در راس کار بیاوریم.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تصریح کرد: ما نیاز به یک تفکر جهادی و تغییر نسل مدیریت و میدان دادن به جوانان داریم و جوانان مومن، متخصص و حزب اللهی باید گره های جامعه را بگشایند.

وی از اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ سخن به میان آورد اظهار کرد: امروز در نقطه عطف انقلاب قرار داریم و پیچ تاریخی که رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز است.

محمد بیان کرد: مردم در این شب ها و در این روزها باید تلاش کنند با بصیرت کامل حرکت کنند و این کشور حرم است و شهید سلیمانی فرمود “امروز قرارگاه حسین بن علی(علیه السلام) ایران است و بدانید جمهوری اسلامی ایران حرم است، این حرم اگر بماند دیگر حرم ها باقی خواهد ماند و اگر دشمن این حرم را از بین ببرد، هیچ چیز باقی نخواهد ماند”.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی در جای دیگر فرمود “جامعه ای صالح می شود که افراد صالح بر آن حکومت کند”. با بصیرت کامل در این انتخابات شرکت کنید امروز در دیار سلیمانی در پیشگاه مردم استان کرمان این عهد را با شهیدمان می بندیم همانطور که شما در بعد نظامی این کشور را سرافراز کردی، امنیت را برای مردم ما به ارمغان آوردی و داعش را طبق قولی که دادید سه ماهه از بین بردید و همانطور در دفاع مقدس در کنار سایر شهدا خرمشهر را آزاد کردید، ای شهید عزیز به شما وعده می دهیم که خرمشهرها در پیش است و ان شاءلله خرمشهرهای جدیدی را برای امام جامعه رقم خواهیم زد و لبخند را به لب های امام جامعه خواهیم نشاند.

این فعال سیاسی گفت: حاج قاسم عزیز، ما انتقام سخت تو را با روی کار آمدن یک دولت انقلابی نه فقط در بعد نظامی بلکه در همه عرصه های فوق الذکر که مردم ما در این بخش ها گرفتار هستند خواهیم گرفت و نه تنها در داخل کشور یک کشور عزتمند برای مردم خودمان رقم می زنیم بلکه در کل منطقه پرچم اسلام را به اهتزار در خواهیم آورد و دشمن را از کل منطقه پس خواهیم زد.

وی با تبیین ظرفیت های عظیم کشور عنوان کرد: برنامه های بسیار خوبی تنظیم شده که ان شاءالله دولت انقلابی با رای شما به آیت الله رییسی رقم خواهد خورد و همه گره ها را به دست جوانان این مرز و بوم باز خواهیم کرد و زنجیره ارزش در کشور تکمیل خواهد شد و از خام فروشی جلوگیری خواهد شد و راهکارهای مبتنی بر بوم استان ها رقم خواهد خورد.

محمد ادامه داد: ما تحریم ها را خنثی و سیل مشکلات امروز مردم در بورس، بخش مسکن و … را با رویکرد جهادی و انقلابی طی ۴ سال با برنامه ریزی خوب حل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اقدامات قرارگاه خاتم الانبیاء در استان کرمان بیان کرد: مدیریت در کف استان ها شکل خواهد گرفت نه از تهران؛ کرمان به عنوان پهناورترین استان کشور که شهرت خاصی در کشاورزی و معدن دارد و باید از این داشته ها برای مردم خلق ثروت کرد.

محمد جلوگیری از اتلاف آب را یکی از دغدغه های اصلی مردم کرمان دانست و عنوان کرد: باید با استفاده از تکنولوژی جدید این مشکل را حل کرد وگرنه در آینده نزدیک شاهد از بین رفتن محصولات اصلی کشاورزی استان خواهیم بود. لذا انتقال آب از خلیج فارس در طرح های تکمیلی، استفاده از آب های ژرف در برخی از نقاط استان که مقدور است، انتقال آب حوضه به حوضه و … از راهکارهای رفع مشکل آب استان است و باید از ظرفیت های استان استفاده بهینه کرد.

وی تصریح کرد: ترانزیت در استان کرمان مغفول مانده است ضمن آنکه توجه به شهرک های صنعتی در راستای رونق اشتغال و تولید الزامی است و رسیدگی به وضعیت بنگاه های کوچک و متوسط که در حال تعطیل شدن هستند و … از جمله برنامه های آیت الله رییسی در استان کرمان هستند.

این فعال سیاسی با اشاره به شهادت سردار دلها و اطاعت او از ولی اظهار کرد: امام جامعه امروز به دنبال مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح با بصیرت کامل است و امیدواریم دولت سیزدهم یک دولت جهادی و انقلابی باشد و ما به تاسی از امام جامعه و فرمایشات ایشان همه تلاش خود برای تحقق گام دوم تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد