تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 خرداد 1400 - 15:51
کد خبر : 117124

مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد در محل امامزادگان باقریه(ع) بیرجند برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد در محل امامزادگان باقریه(ع) بیرجند برگزار می‌شود

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین دادخدا خدایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب و شهدای ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ اظهار داشت: رحلت امام خمینی (ره) پایان دیدگاه‌ها و

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین دادخدا خدایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب و شهدای ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ اظهار داشت: رحلت امام خمینی (ره) پایان دیدگاه‌ها و مکتب ایشان نبود بلکه امروز بعد از گذشت دو دهه از رحلت ایشان وصیت‌ها، روشنگری‌ها و فرمایشات ایشان شعاع بزرگ‌تری در دنیا پیدا کرده است.

وی افزود: ۱۵ خرداد همواره نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و این روز به گفته رهبر کبیر انقلاب برای همیشه روز عزای عمومی اعلام شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند با اشاره به برنامه‌های نیمه خرداد اظهار داشت: برنامه شب رحلت حضرت امام(ره) و تکریم و بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل امامزادگان باقریه (ع) برگزار می شود.

برنامه‌های بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد در همدان اعلام شد“مرثیه آفتاب” به مناسبت ایام رحلت امام خمینی(ره) از شبکه استانی اشراق پخش می‌شود

خدایی سخنران این مراسم را حجت‌الاسلام والمسلمین خسروی و مداحی حسین زارع عنوان کرد و تصریح کرد: این مراسم در روز پنجشنبه ۱۳ خردادماه ساعت ۸:۳۰ بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ را باید جرقه و زیرساخت انقلاب اسلامی بدانیم و اهمیت این واقعه مهم باید برای نسل‌های جدید انقلاب به خوبی تبیین شود.

خدایی از برگزاری مراسم شب ۱۵ خرداد در محل امامزادگان باقریه خبر داد و افزود: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین شیدایی، مداح علیرضا سالارفرد است و این مراسم در روز جمعه ۱۴ خردادماه ساعت ۸:۳۰ بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وی به شهادت امام جعفر صادق(ع) اشاره و خاطرنشان کرد: مراسم شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در محل امامزادگان باقریه (ع)، امامزاده سید محمد(ع)، مزار ساقی، مزار حنبل، امامزاده سید مرتضی(ع) و امامزاده سید زهرا(س) برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند یادآور شد: برنامه محوری مراسم ۱۵ خرداد و شهادت امام جعفرصادق(ع) با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان بیرجند و در محل امامزادگان باقریه (ع) برگزار می‌شود.

خدایی یادآور شد: سخنران مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) حجت‌الاسلام والمسلمین علی اسدی، مداح محمد معینی و ساعت شروع مراسم ۸:۳۰ بعد از نماز مغرب و عشاء روز شنبه ۱۵ خردادماه خواهد بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد