تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1400 - 11:55
کد خبر : 116621

موافقت بانک ملی ایران برای پرداخت تسهیلات بانکی به هپکو

موافقت بانک ملی ایران برای پرداخت تسهیلات بانکی به هپکو

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشگاه، سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی از موافقت بانک ملی برای پرداخت تسهیلات بانکی به شرکت هپکو اراک خبر داد. به گفته آقازاده، این توافق در جریان دیدار وی با حسین زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران صورت گرفته

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشگاه، سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی از موافقت بانک ملی برای پرداخت تسهیلات بانکی به شرکت هپکو اراک خبر داد.

به گفته آقازاده، این توافق در جریان دیدار وی با حسین زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران صورت گرفته است. او بیان کرد: در این دیدار در این دیدار موضوعات صدور ضمانت نامه بانکی و پرداخت تسهیلات بانکی برای حمایت از شرکت هپکو مطرح و مورد موافقت مدیر عامل بانک ملی قرار گرفت.

وی افزود: انشاءالله در آینده‌ای نزدیک شاهد رفع آخرین مانع برای تولید انبوه در هپکو باشیم.

 

بیشتر بخوانید:

واردات ماشین آلات معدنی مشروط به خرید یک دستگاه از «هپکو» آزاد شده است هپکو بار دیگر روی پا می‌ایستد؟ / مافیای واردات تجهیزات معدنی کمر تولید داخلی را شکست تأمین اجتماعی، پیگیر رفع موانع بانکی برای تهاتر بدهی‌های هپکو شود مانع تراشی بانک‌ها برای تأمین سرمایه در گردش هپکو / کارگران به عملکرد دولت در تهاتر بدهی‌ها انتقاد دارند

از تیرماه سال گذشته که سهام عمده هپکو در اختیار سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته، موضوع تهاتر بدهی‌های این شرکت و تأمین سرمایه در گردش برای بازگشت تولید به آن، مورد بحث و بررسی زیادی قرار گرفته است. با اختصاص سرمایه به هپکو، امید است چرخ تولید در سالن‌های این کارخانه بار دیگر به گردش درآید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد