تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1400 - 21:02
کد خبر : 116564

انتخابات در سرنوشت کشور تغییرات تاریخی ایجاد می کند

انتخابات در سرنوشت کشور تغییرات تاریخی ایجاد می کند

سردار علی آزادی امروز (۹ خرداد) در شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: انتخابات ۱۴۰۰ در شرایطی برگزار می‌شود که دشمنان بر روی موضوع انتخابات تمرکز و در صدد شکل‌گیری حجمه سنگینی از عملیات روانی هستند. وی در خصوص ایجاد هجمه‌های سنگین روانی دشمن بر موضوع انتخابات عنوان کرد: هجمه‌های انتخاباتی امروزه همچون بمباران جنگی

سردار علی آزادی امروز (۹ خرداد) در شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: انتخابات ۱۴۰۰ در شرایطی برگزار می‌شود که دشمنان بر روی موضوع انتخابات تمرکز و در صدد شکل‌گیری حجمه سنگینی از عملیات روانی هستند.

وی در خصوص ایجاد هجمه‌های سنگین روانی دشمن بر موضوع انتخابات عنوان کرد: هجمه‌های انتخاباتی امروزه همچون بمباران جنگی است که در صدد ناامید کردن مردم از انتخابات است.

سردار آزادی انتخابات ۱۴۰۰ را یک جنگ تمام عیار عقیدتی دانست و افزود: این انتخابات تقابل بین اسلام و کفر است به همین دلیل دشمنان تمام موضع خود را بر انتخابات ۱۴۰۰ متمرکز کرده‌اند.

وی نتایج و پیامد این انتخابات را  در منطقه‌ای و جهانی توصیف کرد و گفت: مشارکت در انتخابات به مثابه شکست دشمن و شکست تحریم و هجمه‌های دشمن است.

سردار علی آزادی در پایان یادآور شد: انتخابات میدانی برای انتخاب فرد شایسته و اصلح در راستای ایجاد تحول و رفع بیکاری و مقاومت در برابر دشمن است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد