تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1400 - 20:33
کد خبر : 116562

کشف ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در عسلویه

کشف ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در عسلویه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از عسلویه، حسین فرهمند عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش مأموران مرزبانی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، در حین کنترل مرزهای ساحلی طی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از عسلویه، حسین فرهمند عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش مأموران مرزبانی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، در حین کنترل مرزهای ساحلی طی یک عملیات موفق به کشف کالای قاچاق در حوزه بندر عسلویه شدند.

مسؤول روابط‌عمومی مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: مرزبانان در بازرسی از شناوران و خودروی توقیفی تعداد ۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین، ۱۵ دستگاه لپ‌تاپ، ۳۰۰ عدد کابل یواس‌بی، ۴۰۰ عدد کیف تبلت، ۴ دستگاه گیربکس خودرو، ۳۸۰ قلم لوازم آرایشی، ۴۰۰ عدد تسمه خودرو و… کشف و ضبط شد.

فرهمند ضمن توقیف یک فروند شناور باری و دستگیری ۲ نفر متهم افزود: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۴۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مرزبانان از جابه‌جایی کالاهای قاچاق و غیرمجاز در مرزها به شدت جلوگیری و در راستای تحقق شعار سال با هرگونه کالای قاچاق در مرزها مبارزه می‌کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد