تاریخ انتشار : جمعه 7 خرداد 1400 - 15:40
کد خبر : 116272

مبارزه با قاچاق و مافیای واردات راهکار حمایت از تولید داخلی است

مبارزه با قاچاق و مافیای واردات راهکار حمایت از تولید داخلی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت با اشاره به مشکلات موجود در حوزه اقتصاد و عدالت اجتماعی، اظهار کرد: تحریم‌های ظالمانه و سو مدیریت بعضی از مدیران عامل بروز این مشکلات است. وی در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت با اشاره به مشکلات موجود در حوزه اقتصاد و عدالت اجتماعی، اظهار کرد: تحریم‌های ظالمانه و سو مدیریت بعضی از مدیران عامل بروز این مشکلات است.

وی در ادامه همچنین به افزایش قیمت کالاهای مورد نیاز مردم اشاره کرد و افزود: دستمزدها و قیمت کالاها هیچ ارتباطی با هم ندارند و اقشار آسیب پذیر جامعه از این افزایش قیمت‌ها آسیب می‌بینند.

امام جمعه رشت وابستگی کشور به نفت و خام فروشی و همچنین دخالت رده‌های بالای دولت در اقتصاد را دو عامل مهم بروز این مشکلات برشمرد و گفت: وظیفه دولت تنها نظارت است.

وی تأکید کرد: دخالت دولت در اقتصاد یک مشکل محسوب می‌شود و با تکیه به جوانان و نیروهای انقلابی می‌توان مشکل اقتصاد کشور را برطرف کرد.

آیت الله فلاحتی در ادامه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه اشاره و با بیان اینکه بیش از ۸۵ درصد مردم سوریه در انتخابات شرکت کردند، گفت: رأی بالای ۹۵ درصدی بشار اسد مایه شگفتی دنیای عرب شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس، اضافه کرد: ایشان در این سخنرانی تأکید کردند مشکل کشور فضای مجازی و روابط خارجی نیست.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مسئله اصلی جامعه معیشت پایین جامعه است، بیان کرد: بیکاری جوانان، مافیای واردات کالا و وجود سیاست‌های غلط موضوع اصلی جامعه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رهبری در این سخنان تأکید کردند کسی دلسوز مردم باشد، ملت را از انتخابات ناامید نمی‌کند، ادامه داد: شرکت در انتخابات امر ولی امر مسلمین است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نباید این انتخابات را صحنه قدرت نمایی قرار دهند، افزود: کاندیدا مراقبت باشند وعده‌ها و شعارهای غیر واقعی ندهند.

آیت الله فلاحتی با تأکید بر اینکه رئیس جمهور بعدی باید تلاش کند تا مشکلات را کاهش دهد، گفت: در زمینه سیاست برون مرزی و درونی مجلس شورای اسلامی مقبول بوده امام مردم انتظار بیشتری از نمایندگان دارند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات کشور واردات کالای و قاچاق، ادامه داد: حمایت از تولید داخلی تنها با مبارزه و مقابله با واردات کالای قاچاق امکان پذیر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین به کمبود منابع آب در حوزه کشاورزی اشاره و با بیان اینکه مسئولان آب را به کشاورز برسانند تا موجبات نگرانی آنها فراهم نشود، تأکید کرد: مسئولان مشکلات را رصد کنند.

آیت الله فلاحتی با بین اینکه مسئول نظام اسلامی باید خادم مردم باشد، افزود: دستگاه قضائی باید با مسئولی که در انجام کار مردم تعلل می‌کند برخورد قاطع انجام دهد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد