تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 خرداد 1400 - 10:53
کد خبر : 115981

ورود دستگاه قضایی به ماجرای توقیف ۲کارخانه در گلستان/ جلوی بیکاری ۱۲۰ نفر گرفته شد

ورود دستگاه قضایی به ماجرای توقیف ۲کارخانه در گلستان/ جلوی بیکاری ۱۲۰ نفر گرفته شد

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، به نقل از دادگستری گلستان، هادی هاشمیان که برای بررسی مشکلات تولیدکنندگان به شهرک صنعتی آق قلا رفته بود این خبر را اعلام کرد و اظهار داشت: طلبکاران حکم توقیف این واحدهای

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، به نقل از دادگستری گلستان، هادی هاشمیان که برای بررسی مشکلات تولیدکنندگان به شهرک صنعتی آق قلا رفته بود این خبر را اعلام کرد و اظهار داشت: طلبکاران حکم توقیف این واحدهای تولیدی را گرفته بودند و این دو کارخانه در آستانه بحران و تنش ناشی از توقیف اموال بودند که با ورود به موقع و سریع ستاد اقتصاد مقاومتی، اجرای این رای متوقف شد.

وی افزود: پس از توقف اجرای رای، بلافاصله  درخواست بررسی مجدد در قالب ماده ۴۷۷  به قوه قضاییه ارائه دادیم که با موافقت رئیس قوه قضاییه دستور توقف رسیدگی صادر و رسیدگی مجدد در دیوانعالی کشور صورت خواهد گرفت.

هاشمیان ادامه داد: این واحدها در مجموع حدود ۱۲۰ کارگر داشتند که با ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از بیکاری آنها جلوگیری شد.

دادگستری استان مرکزی اجازه توقف تولید را نمی‌دهدحمایت مجلس از صنعت خودرو/ توقف تولید پراید اقدام بسیار مناسبی بودسالی پرچالش برای یک کارخانه کاغذ؛ از توقف تولید تحریر تا تغییرات پی در پی مدیریتی

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با دستور رئیس قوه قضاییه توقیف خط تولید برای وصول بدهی ممنوع است و اگر واحد تولیدی به این علت در آستانه تعطیلی باشد بلافاصله ورود و  با حضور طرفین برای رفع مشکل چاره جویی می‌کنیم.

وی از ادامه تلاش‌های قضایی برای رونق تولید در استان خبر داد و گفت:  348 کارخانه راکد  در گلستان شناسایی شده و ماموریت امسال دادستان‌ها تمرکز بر احیای این واحدهاست.

گفتنی است، در دوسال گذشته با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان، ۳۷ کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل دوباره احیا و  حدود هزار و ۲۰۰ کارگر در این واحدها مشغول به کار شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد