تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 - 10:43
کد خبر : 115588

توصیه های طب سنتی ‌ایرانی می تواند در پیشگیری از ابتلا به کرونا موثر باشد

توصیه های طب سنتی ‌ایرانی می تواند در پیشگیری از ابتلا به کرونا موثر باشد

دکتر سید طاهر حسینی در گفت و گو با ایسنا، افزود: در حال حاضر با توجه به همه گیری ویروس کرونا در جامعه متأسفانه عده­ای بدون داشتن علم کافی اقدام به راه اندازی فروشگاه جهت فروش داروهای گیاهی و یا ارائه خدمات بدون مجوز از مراجع ذی صلاح نموده اند. وی با تأکید بر اینکه

دکتر سید طاهر حسینی در گفت و گو با ایسنا، افزود: در حال حاضر با توجه به همه گیری ویروس کرونا در جامعه متأسفانه عده­ای بدون داشتن علم کافی اقدام به راه اندازی فروشگاه جهت فروش داروهای گیاهی و یا ارائه خدمات بدون مجوز از مراجع ذی صلاح نموده اند.

وی با تأکید بر اینکه سلامت جزو پایه‌های اصلی جامعه است، اظهار کرد: توصیه های طب سنتی ‌ایرانی می تواند ما را در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا یاری دهد و آشنایی دادن به مردم در خصوص مخاطرات احتمالی خود درمانی با دارو­های گیاهی و عدم مراجعه به افراد فاقد صلاحیت و غیر پزشک و مؤسسات بدون صلاحیت و فاقد پروانه در جامعه یکی از ضروریات اصلی می­باشد.

سرپرست مدیریت طب سنتی و مکمل معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: در واقع چون پایه طب سنتی ایرانی بر اساس مزاج افراد است لازم است که هر فرد توسط نخبگان و افراد دوره دیده طب سنتی ایرانی مورد تأیید وزارت بهداشت و درمان معاینه شوند تا بر اساس نوع مزاج و علائم بیماری، خدمات طب سنتی مورد نیاز ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: دفتر طب سنتی ایرانی با هدف آشنایی مردم با اصول حفظ تندرستی و سبک صحیح زندگی سالم، پیشگیری از بیماری ها با تکیه بر اصول طب سنتی ایرانی در کنار طب نوین و محدود کردن فعالیت افراد ارائه دهنده خدمات طب سنتی ایرانی بدون مجوز و بدون صلاحیت، به جامعه خدمت رسانی می کند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد