تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 - 14:12
کد خبر : 115026

دستگاه قضا از تعطیلی واحدهای تولیدی کردستان جلوگیری می‌کند/تولید و اشتغال مولد نیازمند مدیریت جهادی است

دستگاه قضا از تعطیلی واحدهای تولیدی کردستان جلوگیری می‌کند/تولید و اشتغال مولد نیازمند مدیریت جهادی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان، از پایش واحدهای تولیدی و صنعتی در استان خبر داد و اظهار کرد: تولید و اشتغال مولد در استان نیازمند مدیریت جهادی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان، از پایش واحدهای تولیدی و صنعتی در استان خبر داد و اظهار کرد: تولید و اشتغال مولد در استان نیازمند مدیریت جهادی و دغدغه‌مند است، دستگاه قضایی کردستان تا حد امکان از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰ که توسط مقام معظم رهبری به نام «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده است، اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های عالی قوه قضائیه در استان کردستان واحدهای تولیدی و صنعتی از حمایت‌های قضایی و حقوقی دادگستری برای ارتقای تولید برخوردار می‌شوند.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: در این راستا و در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، ۳ کمیته تشکیل شده که شامل کمیته عالی کارشناسی، کمیته حقوقی و قضایی و کمیته مشترک تلفیقی( کمیسیون حل اختلاف ) است.

به گفته رئیس‌کل دادگستری استان کردستان، در این کمیته‌ها مشکلات و مسائل غیرحقوقی واحدهای تولیدی، مشکلات بانکی و همچنین در کمیته سوم به اقدامات کاربردی در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی پرداخته می‌شود.

وی افزود: مقرر است تا تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی در استان کردستان پایش شده و دبیرخانه این ستاد بلافاصله مشکلات واحدهای تولیدی را در کمیته‌های مربوطه کارشناسی نموده و در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و جلوگیری از تعطیلی آنها قدم برداشته و با برنامه‌ریزی دقیق و مدون بر اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه اجرایی نظارت داشته باشد.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان در ادامه مدیریت جهادی را به معنای مدیریت شجاعانه توصیف کرد و افزود: دادگستری با همکاری ادارات اجرایی استان درصدد حل معضلات واحدهای تولیدی استان است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد