تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 - 11:55
کد خبر : 114654

۲۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمان کشف شد

۲۹  میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمان کشف شد

سردار”عبدالرضا ناظری” امروز ۳۰ اردیبهشت ماه اظهار کرد: با هدف ارتقاء امنیت اقتصادی در استان کرمان  طرح مبارزه با قاچاق کالا به مدت سه روز با محوریت پلیس امنیت اقتصادی و همکاری سایر رده های انتظامی اجرا شد. وی افزود:  با تلاش ماموران در این طرح انواع کالاهای قاچاق اعم از لوازم الکترونیکی، تجهیزات دریافت

سردار”عبدالرضا ناظری” امروز ۳۰ اردیبهشت ماه اظهار کرد: با هدف ارتقاء امنیت اقتصادی در استان کرمان  طرح مبارزه با قاچاق کالا به مدت سه روز با محوریت پلیس امنیت اقتصادی و همکاری سایر رده های انتظامی اجرا شد.

وی افزود:  با تلاش ماموران در این طرح انواع کالاهای قاچاق اعم از لوازم الکترونیکی، تجهیزات دریافت از ماهواره، پوشاک، لوازم خانگی، سوخت و کالاهای اساسی که در مجموع ارزش آن ها از سوی کارشناسان ۲۹ میلیارد ریال برآورد شده، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری ۵۰ متهم، تشکیل ۴۴ فقره پرونده، توقیف پنج دستگاه اتوبوس و ۱۱ دستگاه وانت بار  بیان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می کند و  این موضوع در شرایط کرونایی حساسیت بیشتری نیز دارد که در این راستا پلیس به صورت مستمر و قاطع با قاچاقچیان کالا برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد