تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 - 11:24
کد خبر : 114644

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در اراک

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در اراک

یوسف سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در پیگیری گزارش‌های مردمی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و سامانه تلفنی ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی پلیس استان، در خصوص برخورد پلیس با خودروهای شوتی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت. وی افزود: با شدت نظارت بر محورهای مواصلاتی، روز گذشته

یوسف سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در پیگیری گزارش‌های مردمی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و سامانه تلفنی ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی پلیس استان، در خصوص برخورد پلیس با خودروهای شوتی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با شدت نظارت بر محورهای مواصلاتی، روز گذشته مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان، دو دستگاه خودروی شوتی را در یکی از محورهای اطراف اراک شناسایی و در دو عملیات جداگانه توقیف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: در بازرسی از این خودروها، تعدادی ۲۰۴۰ ثوب لباس زنانه، ۲۴۷ قطعه لوازم یدکی قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال کشف شد.

سپهوند خاطرنشان کرد: طی این عملیات‌ها، تعداد ۴ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کلاهبرداری با ارائه چک‌های بلامحل در خرید احشام/ انهدام باند کلاهبرداری در عملیات پلیس کمیجان  

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی همچنین گفت: اعضای یک باند کلاهبرداری که با ارائه چک‌های بلامحل در خرید احشام از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند، در عملیات پلیس شهرستان کمیجان دستگیر شدند.  

سپهوند در تشریح این خبر بیان داشت: در پیگیری‌های گزارش‌های مردمی به پلیس مبنی بر حضور افرادی در روستاهای شهرستان و ترغیب دامداران برای فروش دام با چک‌های مدت‌دار و بلامحل، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان کمیجان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در تحقیقات مشخص شد این افراد با خرید دام‌های روستائیان و ارائه چک‌های بلامحل و مدت‌دار تاکنون مبلغی را به فروشندگان دام پرداخت نداشته و کلاهبرداری آنان از سوی دامداران شهرستان محتمل است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به دستگیری سه نفر اعضای این باند کلاهبرداری در یکی از روستاهای شهرستان و در حین یک معامله خرید دام اظهار داشت: متهمان پس از دستگیری به ارائه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال چک مدت‌دار بلامحل به دامداران شهرستان به قصد فریب دامداران، اعتراف کردند و مشخص شد که یکی از اعضای اصلی این باند، به دلیل جرائم متعدد هم‌اکنون متواری است.

سپهوند با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای دستگیری دیگر عضو این باند کلاهبرداری بیان داشت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد