تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 - 11:52
کد خبر : 114258

قاچاقچیان ارز فرودگاه امام (ره) بیش از ۳۴ میلیارد جریمه شدند

قاچاقچیان ارز فرودگاه امام (ره) بیش از ۳۴ میلیارد جریمه شدند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ری، احمد جعفری نسب مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جریمه ۳۴ میلیارد ریالی قاچاقچیان ارز فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار کرد: مأموران پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) طی ماه‌های اخیر،

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ری، احمد جعفری نسب مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جریمه ۳۴ میلیارد ریالی قاچاقچیان ارز فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار کرد: مأموران پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) طی ماه‌های اخیر، موفق به شناسایی و کشف سه مورد ارز قاچاق در بازرسی‌های فرودگاه شدند.

وی با اشاره به تشکیل سه پرونده مجزا در تعزیرات، گفت: پرونده اول مربوط به قاچاق ۶۰ هزار دلار آمریکا بود که در یک چمدان مسافرتی جاسازی کرده بودند که ارزش ریالی آن معادل ۶ میلیارد و ۲۹۳ میلیون ریال برآورد شد و به میزان ۱۲ میلیارد و ۵۸۶ میلیون ریال جریمه اعمال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: پرونده دوم کشف ۵۰ هزار دلار به ارزش پنج میلیارد و ۱۷۱ میلیون ریال بود که به میزان ۱۰ میلیارد و ۳۴۲ میلیون ریال جریمه شد و برای پرونده سوم با ۵۱ هزار یورو معادل پنج میلیارد و ۷۲۶ میلیون ریال، جریمه ۱۱ میلیارد و ۴۵۳ میلیون ریال اعمال شد.

جعفری نسب تاکید کرد: متخلفان سه پرونده کشف ارز قاچاق، ملزم به پرداخت سی و چهار میلیارد و سیصد و هشتاد و یک میلیون ریال جریمه هستند.

وی ادامه داد: گشت‌های مشترک ادارات تعزیرات حکومتی، صمت، فرمانداری و اصناف با همکاری پلیس اقتصادی تمامی اصناف، مراکز عرضه کالا و انبارهای شهرستان ری را زیر ذره‌بین خود دارند و با هرگونه قاچاق یا عرضه گران کالا به‌شدت برخورد می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تأکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

جعفری نسب اضافه کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به‌ طور مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کن

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد