تاریخ انتشار : جمعه 24 اردیبهشت 1400 - 12:04
کد خبر : 113481

کشف بیش از ۲۰ تن روغن مایع خوراکی احتکاری در زاهدان

کشف بیش از ۲۰ تن روغن مایع خوراکی احتکاری در زاهدان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، حسین علیزاده مقدم اظهار کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی روغن مایع خوراکی در یک منزل مسکونی در شهر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، حسین علیزاده مقدم اظهار کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی روغن مایع خوراکی در یک منزل مسکونی در شهر زاهدان، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی با کنترل نامحسوس محل و اطمینان از صحت موضوع پس از هماهنگی قضائی، روز گذشته به همراه تیمی از بازرسان اداره تعزیرات و اداره صنعت و معدن استان وارد عمل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده در بازرسی از این منزل مسکونی، ۲۰تن و ۵۵۰ کیلو گرم روغن مایع خوراکی احتکاری را در قالب بطری های یک لیتری کشف کردند.

علیزاده مقدم خاطرنشان کرد: ارزش ریالی کالای کشف شده توسط کارشناسان اداره صنعت و معدن استان ۴ میلیارد و یکصد میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به معرفی یک فرد متخلف به مراجع قضائی از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به احتکار و قاچاق کالا و ارز را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کرده و خدمتگزاران خود را در این راه یاری کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد