تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 - 12:27
کد خبر : 113391

آمریکا باید تمام تحریم‌ها را لغو کند

آمریکا باید تمام تحریم‌ها را لغو کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز عید فطر در جوار حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با بیان اینکه فطر عید بزرگ معنویت، بندگی و دلدادگی به عبودیت است، اظهار کرد: این روز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز عید فطر در جوار حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با بیان اینکه فطر عید بزرگ معنویت، بندگی و دلدادگی به عبودیت است، اظهار کرد: این روز بزرگ فرصت مناسبی برای برگشتن انسان به ذات اصلی خود است.

وی گفت: خداوند را باید سپاسگزار باشیم که در جمهوری اسلامی ایران با همدلی، برادری و امنیت کامل نماز با شکوه عید سعید فطر را بجا می‌آوریم.

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای سیر سلوک عرفانی و کوتاه کردن دست شیطان از زندگی روزه مره است، افزود: روزه داری یک ماه در این ماه مبارک موجب می شود انسان قدر نعمت های الهی را در ١١ ماه سال بهتر درک کند.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه به موضوعات سیاسی روز اشاره کرد و گفت: امروز مهمترین و حیاتی‌ترین موضوع کشور برگزاری انتخابات پرشور است که باید همه دست اندرکاران، احزاب، گروه‌ها و مردم همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند در موضوع ورود و زمینه حضور حداکثری مردم را مهیا کنند.

وی تاکید کرد: انتخابات باید به گونه‌ای پرشور برگزار شود که دشمنان خارجی و عناصر داخلی آنها نتوانند آن را به طنز سیاسی و اجتماعی تبدیل کنند.

خطیب نماز عید فطر در بخش دیگر سخنان خود به برگزاری متفاوت روز قدس به خاطر شیوع ویروس منحوس کرونا اشاره کرد و افزود: درست است که امسال شکل برگزاری مراسم تغییر کرد ولی پیام ملت ایران و آزادی خواهان جهان همان بوده که هر سال بر آن تاکید داشته‌اند.

حجت الاسلام ابراهیمی اضافه کرد: آزادی قدس شریف و خروج متجاوزان صهیونیسم از اراضی اشغالی مهمترین خواسته جهانیان و آزادی خواهان در روز قدس است.

وی با اشاره به حادثه دلخراش بمب‌گذاری در مقابل دبیرستان دخترانه سیدالشهداء کابل بیان کرد: جنایتکاران با این عمل غیر انسانی بار دیگر ذات خود را به جهانیان نشان دادند.

امام جمعه موقت شهرری با بیان اینکه در مذاکرات وین آنچه که اتفاق خواهد افتاد عزت و عظمت ملت ایران است، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب حرف اول و آخر را بیان کردند و مسؤولان مذاکره کننده نیز بایددر این مسیر حرکت کنند. خواسته ملت ایران لغو همه تحریم‌ها است لذا تمام تحریم‌هایی که اوباما و ترامپ ایجاد کردند باید به‌طور کامل لغو شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد