تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 - 10:55
کد خبر : 113326

نماینده ولی فقیه در کردستان: حضور پرشور در انتخابات یک اصل است

نماینده ولی فقیه در کردستان: حضور پرشور در انتخابات یک اصل است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز پنجشنبه در خطبه‌های نماز عیدفطر در سنندج اظهار داشت: انتخاب اصلح در انتخابات ریاست‌جمهوری، کشور را از برخی بن بست‌ها بیرون می‌آورد و شرایط اقتصادی را بهبود می‌بخشد. وی بر لزوم حساسیت مردم در گزینش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز پنجشنبه در خطبه‌های نماز عیدفطر در سنندج اظهار داشت: انتخاب اصلح در انتخابات ریاست‌جمهوری، کشور را از برخی بن بست‌ها بیرون می‌آورد و شرایط اقتصادی را بهبود می‌بخشد.

وی بر لزوم حساسیت مردم در گزینش فردی توانمند برای کُرسی ریاست جمهوری تاکید کرد و یادآور شد: مردم باید کسی را انتخاب کنند که مورد رضایت حق تعالی و امام عصر(عج) باشد و با ملاک‌هایی که رهبر فرمودند، همخوانی داشته باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: شرایط نامناسب اقتصادی، بیکاری جوانان و معضلات اجتماعی ناشی از آن و مشکلات دست فروشی زیبنده جامعه اسلامی نیست، بنابراین باید با انتخاب فردی اصلح و دلسوز، زمینه را برای رفع مشکلات کنونی فراهم کرد.

وی افزود: کشور ما ظرفیت‌های زیادی برای بهبود شرایط اقتصادی جامعه دارد و انتظار می‌رود رییس جمهور جدید با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها و توانایی‌ها تحولی در شرایط کنونی ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به جنایتی که در افغانستان علیه دانش‌آموزان صورت گرفت اظهار داشت: کوردلانی که هیچ بویی از انسانیت و معنویت نبرده‌اند دختران نوجوان را به خاک و خون کشیدند و این جنایت به شدت محکوم است.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین باز هم اوج گرفته است اضافه کرد: رژیم منحوس صهیونیستی مردم را هدف قرار می‌دهد و بیشتر شهدا از جوانان و کودکان هستند.

وی ابراز امیدواری کرد شر دشمن بویژه این رژیم منحوس به خودش بازگردد و مشکل مردم فلسطین و جهان اسلام برای همیشه برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز عیدفطر با اشاره به کمک‌های مومنانه، گفت: کار مردم نوعدوست ایران و به ویژه کردستان و نهادهایی که در کمک‌ها به اقشار نیازمند پیشگام شدند، قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام پورذهبی اصلاح قلب و باطن، اصلاح عمل و رفتار و اصلاح کسب و کار را از جمله نشانه‌های صالح بودن دانست.

نماز عید سعید فطر با حضور اقشار مختلف مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرهای کردستان برگزار شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد