تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 - 9:36
کد خبر : 113201

حجت‌الاسلام رستمی: حاج قاسم نماد و علمدار مقاومت و استقامت است

حجت‌الاسلام رستمی: حاج قاسم نماد و علمدار مقاومت و استقامت است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی روز پنجشنبه و درخطبه‌های نماز عید فطر افزود: امروز در روز عید سعید فطر با امید به اطعام خداوند نماز را به پایان می‌رسانیم و با سپری کردن بندگی خداوند و طاعت دیگری را طی می‌کنیم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی روز پنجشنبه و درخطبه‌های نماز عید فطر افزود: امروز در روز عید سعید فطر با امید به اطعام خداوند نماز را به پایان می‌رسانیم و با سپری کردن بندگی خداوند و طاعت دیگری را طی می‌کنیم عید فطر راهی است برای بیان نفرت از مظلومان.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: مبادا نسبت به مظلومان بی‌تفاوت باشیم، چیزی که ابرقدرت‌ها و ظالمان خیال آن را داشتند و نظام سلطه هم در این راستا اقدام کرده است.

رستمی تاکید کرد: امروز نتیجه مقاومت روشن است و باور به نصرت و امداد الهی را شاهد هستیم و این خطی است که امام راحل(ره) و شهدا ایجاد کردند. ما از آن الهام گرفته‌ایم و با بیداری اسلامی مولودهای مبارکی مانند حزب الله در سرزمین‌های اسلامی شکل گرفت و این مولودهای مبارک را به همراه داشت.

وی ادامه داد: زمانی فلسطینی‌ها برای دفاع از خود دست به سنگ می‌بردند، اما امروز با موشک‌هایی که به دستشان می‌رسد گنبد آهنین آنها درهم می‌ریزد و می‌بینیم که موشک‌های سجیل و شهاب امروز چه بلایی بر سر آنها خواهند آورد.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: اسراییل زمانی ۳۱ روز و زمانی هم دو روزه  شکست می‌خورد، اما امروز اسرائیل تهدید می‌شود و همه اینها نتیجه مقاومت است.

رستمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حادثه چند روز پیش در افغانستان شاهد پرپر شدن ۸۰ دختر بچه معصوم در افغانستان بودیم که نتیجه ظلم و جنایت و ورود جنایتکاران غربی است که ورود آنها چیزی به جز قتل و بدبختی به همراه نداشته است. باید ریشه جنایتکاران و آمریکا در منطقه کنده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات و ثبت نام نامزدهای سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده است اگرچه افرادی که به هیچ عنوان صلاحیت ندارند در این انتخابات ثبت‌نام می‌کنند، اما شاهد هستیم که افرادی که از صلاحیت بالایی نیز برخوردارند در این ثبت نام شرکت کرده‌اند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: مردم باید دقت داشته باشند با حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات فردی مقتدر را با رای خود به روی کار بیاورند که قدرت چانه‌زنی داشته باشد و از اقتدار ملی حمایت کند.

رستمی تاکید کرد: انتخابات درست و صحیح بر اساس شاخص‌های دقیق که مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان بیان‌کردند، برگزار می شود و ایشان تاکید کردند که شاه کلید حل مشکلات در انتخابات صحیح و دولت تحول‌گرا است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد