تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 - 15:31
کد خبر : 113015

نمازهای عید فطر قم در فضاهای باز و با رعایت پروتکل ها اقاامه می شود

نمازهای عید فطر قم در فضاهای باز و با رعایت پروتکل ها اقاامه می شود

بهرام سرمست، استاندار قم در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم، طی سخنانی با اشاره به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از دستگاه های دولتی از وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کاهش شیوع بیماری کووید ۱۹ در قم را مورد توجه

بهرام سرمست، استاندار قم در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم، طی سخنانی با اشاره به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از دستگاه های دولتی از وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کاهش شیوع بیماری کووید ۱۹ در قم را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: خوشبختانه روند بستری بیماران کرونایی رو به کاهش است، اما تلفات ناشی از بستری های گذشته همچنان بالاست.
وی با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا در رابطه با برگزاری نماز عید سعید فطر افزود: نماز عبادی عید فطر در فضای باز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.
استاندار قم با اشاره به واردات واکسن در کنار ساخت واکسن تولید داخل افزود: از شهروندان تقاضا داریم تا در راستای کاهش شیوع کرونا نسبت به واکسیناسیون اهتمام داشته باشند.
وی همچنین ممنوعیت سفرهای بین استانی از روز گذشته را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: از نیروی انتظامی انتظار داریم با توجه به موقعیت جغرافیایی استان قم و حجم ترددها از محورهای مواصلاتی استان، با دقت بیشتری نسبت به اعمال این محدودیت مبادرت ورزند.
سرمست با اشاره به مصوبه ی ستاد ملی کرونا مبنی بر برگزاری آزمون های سراسری پایه نهم و دوازدهم و نیز کنکور ۱۴۰۰ به صورت حضوری گفت: بایستی ضمن اطمینان بخشی به خانواده ها برای حضور فرزندان ایشان در آزمون های سراسری، نسبت به اجرای حداکثری دستورالعمل های بهداشتی در محل های آزمون اقدام نمایند.
استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن فصل گرما، اصلاح الگوی مصرف را در راستای جلوگیری از خاموشی ها دانست و خاطرنشان کرد: لازم است شهروندان، ادارات دولتی و بخش های صنعت و کشاورزی همراهی لازم را با سیاست ها و مصوبات دولتی داشته باشند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد