تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 - 9:32
کد خبر : 112797

بیش از ۱۷ هزار پرونده در تعزیرات حکومتی همدان رسیدگی شد

بیش از ۱۷ هزار پرونده در تعزیرات حکومتی همدان رسیدگی شد

 داریوش جودکی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پرونده ها در سه حوزه کالا و خدمات ، قاچاق کالا و ارز و بهداشت توسط شعب تعزیرات حکومتی استان همدان رسیدگی شده است. وی اضافه کرد: ۱۴ هزار و ۸۷۷ فقره پرونده مربوط به تخلفات بخش کالا و خدمات با بیش از ۸۲۹ میلیارد ریال

 داریوش جودکی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پرونده ها در سه حوزه کالا و خدمات ، قاچاق کالا و ارز و بهداشت توسط شعب تعزیرات حکومتی استان همدان رسیدگی شده است.

وی اضافه کرد: ۱۴ هزار و ۸۷۷ فقره پرونده مربوط به تخلفات بخش کالا و خدمات با بیش از ۸۲۹ میلیارد ریال جریمه، یک هزار و ۷۴۶ فقره مربوط به بهداشت، دارو و درمان با بیش از چهار میلیارد ریال جریمه و ۹۷۹ فقره مربوط به قاچاق کالا و ارز با بیش از ۷۶۹ میلیارد ریال جریمه است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: از مجموع پرونده های ارسالی به تعزیرات حکومتی ۹۹ درصد تخلفات کالا و خدمات، ۱۰۰ درصد پرونده های قاچاق کالا و ارز و همه پرونده های بهداشت، دارو و درمان مورد رسیدگی و صدور حکم قرار گرفته است.

جودکی بیان کرد: بیشترین تخلف اعلامی به ترتیب درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور و گرانفروشی بوده همچنین واحدهای صنفی با بیشترین تخلف به ترتیب خواروبار فروشی، نانوایی و مرغ فروشی بوده است.

وی با بیان اینکه متخلفان سال گذشته در مجموع یک هزار و ۶۱۳ میلیارد ریال جریمه نقدی شدند از شهروندان و دستگاه های نظارتی خواست تا با احساس مسئولیت و اعلام گزارشات به موقع، این مجموعه را در انجام وظیفه یاری کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد