تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 - 12:29
کد خبر : 112568

رشد ۹۰۰ درصدی انهدام باندهای قاچاق در کردستان

رشد ۹۰۰ درصدی انهدام باندهای قاچاق در کردستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج،‌ افشین شاه‌حسینی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه اصلی کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی نیروی انتظامی مبارزه با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج،‌ افشین شاه‌حسینی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه اصلی کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

وی خاطرنشان کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری شده، رسالت و وظایف نیروی انتظامی را دوچندان کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کردستان افزود: در خصوص مقابله با قاچاق کالا قطعا مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی در اولویت خواهد بود چون این موضوع به صورت مستقیم به معیشت و سفره مردم ارتباط دارد.

شاه‌حسینی عنوان کرد: کردستان تولیدکننده جوجه یک روزه عمده نیست و نیاز استان نیز از استان‌های دیگر تامین می‌شود بر همین اساس استان ما نمی‌تواند قاچاقچی جوجه یک روزه باشد.

وی گفت: باید ساز و کاری اندیشیده شود که جلوی قاچاق جوجه یک روزه از استان‌های عقبه و قبل از اینکه وارد کردستان شود، گرفته شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کردستان با بیان اینکه وضعیت کردستان در زمینه مقابله با جوجه یک روزه بسیار مطلوب است، افزود: در استان به صورت ۱۰۰ درصدی به این موضوع ورود و عملکرد مطلوبی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: خروج جوجه یک روزه شاید در درازمدت روی قیمت مرغ تاثیر بگذارد اما نمی‌تواند تمامی عامل این مهم را به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به آمار کشفیفات جوجه یک روزه و تخم مرغ در سطح استان طی سال‌جاری گریزی زد و گفت: انتظامی استان از ابتدای امسال تا کنون تعداد ۲۳۷ هزار و ۱۰۷ قطعه جوجه یک روزه قاچاق یک روزه را کشف و ضبط کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کردستان اظهار کرد: ۱۳۱ هزار کیلوگرم مرغ و ۸ هزار و ۲۲۴ کیلوگرم تخم مرغ قاچاق در سطح استان کشف و ضبط شده است.

شاه‌حسینی از تشدید جدی مقابله با قاچاق جوجه یک روزه و تخم‌مرغ نطفه‌دار در سطح استان خبر داد و گفت: هماهنگی هرچه گسترده با دستگاه‌های متولی، شناسایی شبکه مخبرین، تشکیل قرارگاه مقابله، اجرای طرح استانی مقابله با قاچاق یک روزه از اقداماتی بوده که در سالجاری انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون در زمینه کشفیات مشروبات الکلی ۶۹ درصد، لوازم صوتی و تصویری ۶۹۶ درصد، لوازم یدکی ۱۰۰ درصد و کشف مشروبات الکلی دست ساز ۵۲ درصد، داروی قاچاق ۲۴۰ درصد، البسه ۲۹ درصد، گوشی همراه ۱۰۰ درصد افزایش داشته‌ایم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کردستان رشد کشف تعداد پرونده‌های قاچاق بالای ۱۰۰ میلیون را ۲۰۵ درصد، کشف تعداد پرونده‌های بالای ۵۰۰ میلیون را ۵۰۰ درصد، متلاشی کردن باندهای قاچاق ۹۰۰ درصد، دستگری متهمین ۴۲ درصد و ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۲۶۴ درصد در استان رشد داریم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد