تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1396 - 5:48
کد خبر : 11241

کشف کالای قاچاق افزون بر ۲ میلیارد ریال در گچساران

کشف کالای قاچاق افزون بر ۲ میلیارد ریال در گچساران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سردار مهدی انصاری اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان گچساران در چند عملیات جداگانه و با دستور مقام قضایی، در طرح کنترل خودروی های عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان این میزان کالای قاچاق

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سردار مهدی انصاری اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان گچساران در چند عملیات جداگانه و با دستور مقام قضایی، در طرح کنترل خودروی های عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان این میزان کالای قاچاق را کشف کردند.

وی اظهار کرد: ۶دستگاه خودروی سواری حامل انواع کالای قاچاق از جمله پودر، قرص و کپسول نیروزا ، پرینتر، تبلت ، انواع لوازم آرایشی وبهداشتی، لباس و شال زنانه، کفش اسکیت و گردوی خارجی در این عملیات توقیف شد.

سردار انصاری تصریح کرد: کالاهای مکشوفه فاقد اسناد و مدارک گمرکی بوده، خودروها به پارکینگ منتقل و تعداد ۶ نفر راننده دستگیر شده نیز به همراه پرونده قضایی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: پلیس با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با این پدیده شوم به صورت قاطع و قانونی برخورد می کند.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد و در همسایگی استان خوزستان قرار دارد.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد