تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 - 13:02
کد خبر : 112172

هشت میلیارد و ۹۳ میلیون ریال کالای قاچاق در استان مرکزی کشف شد

هشت میلیارد و ۹۳ میلیون ریال کالای قاچاق در استان مرکزی کشف شد

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، سرهنگ «یوسف سپهوند» افزود: در این مدت، ۲۴ قاچاقچی کالا دستگیر و ۱۲ خودرو نیز از متهمان توقیف شده است. وی بیان کرد: در این مدت  ۵۹ سارق توسط عوامل پلیس دستگیر و

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، سرهنگ «یوسف سپهوند» افزود: در این مدت، ۲۴ قاچاقچی کالا دستگیر و ۱۲ خودرو نیز از متهمان توقیف شده است.

وی بیان کرد: در این مدت  ۵۹ سارق توسط عوامل پلیس دستگیر و ۱۲۹ فقره انواع سرقت در اعتراف این افراد کشف شده است. 

 جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد:  ۱۷ خرده فروش موادمخدر و ۸۷ نفر معتاد نیز در این مدت دستگیر شدند و  در  ۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنان کشف و ضبط شد. 
کشف محموله سکه و اسکناس‌های خارجی جعلی در شازند

فرمانده انتظامی استان مرکزی  گفت: یک محموله سکه و اسکناس‌های خارجی جعلی از یک دستگاه خودروی سواری در شهرستان شازند به دست آمد.

سردار « حسن مفخمی شهرستانی» افزود: تیمی از ماموران انتظامی پاسگاه قره کهریز شهرستان شازند  هنگام گشت‌زنی در یکی از مسیرهای ارتباطی، به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. 

 وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیف شده، موفق به کشف ۵۰۱ عدد سکه طلای تقلبی، ۹۴ برگ اسکناس۵۰۰ یورویی و ۲۵۴ برگ اسکناس۱۰۰ دلاری جعلی و تعداد ۱۰ عدد فشنگ جنگی شدند. 
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: در این راستا ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.
سردار مفخمی شهرستانی، از شهروندان خواست تا در زمان خرید، فروش و تبادلات ارزی و ریالی به هشدارها و توصیه های پلیس توجه کنند و همواره برای تهیه ارز خارجی به مراکز و صرافی‌های معتبر مراجعه کنند و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس  اطلاع دهند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد