تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 - 11:20
کد خبر : 112113

نماز عید سعید فطر در شهر قزوین با رعایت پروتکلها در فضای باز برگزار می‌شود

نماز عید سعید فطر در شهر قزوین با رعایت پروتکلها در فضای باز برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: با توجه به مصوبه ستاد استانی مبنی بر ممنوعیت سفر از ۲۳ تا ۲۵ اردیبهشت به قزوین تمام ورودی و خروجی‌های شهر، مسدود می شود و نیروی انتظامی ۲۴ ساعته بر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: با توجه به مصوبه ستاد استانی مبنی بر ممنوعیت سفر از ۲۳ تا ۲۵ اردیبهشت به قزوین تمام ورودی و خروجی‌های شهر، مسدود می شود و نیروی انتظامی ۲۴ ساعته بر آنها نظارت می کند.

وی تصریح کرد: همچنین راه های ورودی منطقه الموت و طارم استان قزوین در این مدت، مسدود می‌شود.

حبیبی تصریح کرد: پذیرش مسافر در هتل ها و مهمانسراها در این ایام ممنوع است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، آن مرکز به مدت ۲ هفته پلمب می‌شود و هر خودرویی که در پارکینگ هتل ها و مراکز گردشگری باشد به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی اظهار داشت: تردد پلاک های ۷۹ و ۸۹ در درون استان بلامانع است اما کارمندان قزوینی که محل سکونتشان در شهرستان ها است، جهت تردد خارج از زمان مشخص شده باید به فرمانداری مراجعه کرده و برگه تردد دریافت کنند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در خیابان شهدا برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این محدوده فضای باز خوبی دارد و می توانیم وضعیت را کنترل کرده و با رعایت پروتکل ها این آیین عبادی را بخوبی در روز عید فطر برگزار کنیم.

حبیبی از شهروندان و روزه داران نیز خواست در روز عید فطر ضمن همراه داشتن سجاده و مهر و زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی دراین اتیین عبادی شرکت کنند و همچنان تهدید ویروس را جدی بگیرند.

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد