تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 - 13:53
کد خبر : 112206

نماز عید فطر در کرمانشاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه می‌شود

نماز عید فطر در کرمانشاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه می‌شود

 عباس سروری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: نماز عید سعید فطر، رأس ساعت ۸ صبح روز عید سعید فطر به امامت آیت الله علما نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه کرمانشاه در مقابل مسجد جامع کرمانشاه  اقامه خواهد شد. سروری از مردم مومن و روزه دار کرمانشاه خواست برای حفظ سلامت خود و

 عباس سروری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: نماز عید سعید فطر، رأس ساعت ۸ صبح روز عید سعید فطر به امامت آیت الله علما نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه کرمانشاه در مقابل مسجد جامع کرمانشاه  اقامه خواهد شد.

سروری از مردم مومن و روزه دار کرمانشاه خواست برای حفظ سلامت خود و دیگران فاصله گذاری فیزیکی و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند و حتما ماسک زده و مهر نماز و زیرانداز شخصی به همراه داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهر کرمانشاه از ساعت شش صبح روز عید سعید فطر آماده سرویس دهی وانتقال نمازگزاران از شهرک ها و مناطق مختلف شهر کرمانشاه به محل اقامه نماز می‌باشند.

سروری با بیان اینکه نماز عید فطر به طور همزمان در فضای باز تمامی مساجد استان هم اقامه خواهد شد، گفت: به مساجد استان تاکید شده حتما پروتکل‌های بهداشتی را برای جلوگیری از انتقال بیماری کرونا و کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری رعایت کرده و نماز عید فطر را در فضای باز اقامه کنند.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد