تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 - 4:06
کد خبر : 112010

تظاهرات مردم ترکیه و اردن مقابل سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی

تظاهرات مردم ترکیه و اردن مقابل سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا از رسانه‌های عربی، تظاهر کنندگان با در دست داشتن دست نوشته‌هایی حمایت خود را از مردم مظلوم قدس اعلام کردند. از سوی دیگر، استان‌های “قوجا ایلی” و “ارزروم” ترکیه نیز یکشنبه شب صحنه اعتراض علیه اقدامات رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا از رسانه‌های عربی، تظاهر کنندگان با در دست داشتن دست نوشته‌هایی حمایت خود را از مردم مظلوم قدس اعلام کردند.

از سوی دیگر، استان‌های “قوجا ایلی” و “ارزروم” ترکیه نیز یکشنبه شب صحنه اعتراض علیه اقدامات رژیم صهیونیستی بود.

هزاران تن از مردم ترکیه با در دست داشتن پرچم فلسطین در برابر سازمان امداد انسان دوستانه در شمال غرب ترکیه (قوجا ایلی) تظاهرات کردند.

در همین ارتباط  صدها تن از مردم اردن در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در منطقه “الرابیه” در پایتخت امان دست به تظاهرات زدند و خواستار اخراج سفیر این رژیم از کشورشان و ابطال پیمان صلح میان اردن و اسرائیل شدند.

تظاهر کنندگان استقامت مردم فلسطین در رویارویی با رژیم صهیونیستی در قدس و محله “الشیخ جراح” را ستودند.

تظاهر کنندگان اعلام کردند که سفارت رژیم اشغالگر قدس و توافقنامه صلح و عادی‌سازی روابط چتری برای اقدامات هتاکانه اسرائیل در قدس است.

همچنان درگیری میان پلیس رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی در اطراف باب العمود در مسجد الاقصی ادامه دارد.

رژیم اشغالگر قدس حدود ۱۸ تن از جوانان فلسطینی را بازداشت کرده است.

وزارت امورخارجه اردن نیز یکشنبه شب در اعتراض به اقدامات هتاکانه رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی، کاردار این رژیم در امان را احضار کرد.

نظامیان صهیونیست به آمبولانس هلال احمر فلسطین در منطقه “الطور” در قدس حمله کردند.

شهر قدس از آغاز ماه مبارک رمضان و به دنبال اقدامات هتاکانه پلیس رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان به ویژه در منطقه “باب العمود” و کوی الشیخ جراح نآرام است.

هلال احمر فلسطین روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در محوطه مسجد الاقصی، الشیخ جراح و باب العامود، دستکم ۲۰۵ نفر مجروح شدند.

صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) یکشنبه شب درگزارشی اعلام کرد که ۲۹ کودک از جمله یک کودک شیرخوار به دنبال اقدامات ناقضانه اسرائیل در شهر اشغالی قدس زخمی شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد