تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 - 16:08
کد خبر : 111882

نبض دوباره امید برای راه‌اندازی یک واحد تولیدی

نبض دوباره امید برای راه‌اندازی یک واحد تولیدی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، توجه به تولید و رفع موانع از سر راه تولیدکننده سال‌های طولانی است که به‌عنوان اولویت کشور از سوی مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفته است. تولیدی که اگر آنگونه که باید رونق یابد بدون

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، توجه به تولید و رفع موانع از سر راه تولیدکننده سال‌های طولانی است که به‌عنوان اولویت کشور از سوی مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفته است.

تولیدی که اگر آنگونه که باید رونق یابد بدون شک مشکل بیکاری در کشور مرتفع خواهد شد و اقتصاد قوی مهم‌ترین نتیجه آن خواهد بود.

مساله‌ای که علی‌رغم تاکیدات بسیار گاهی مورد غفلت و بی‌توجهی قرار می‌گیرد.

ایجاد کارگروه‌های رفع موانع تولید در استان‌ها و همچنین ورود دستگاه قضا به بحث رفع گره‌ واحدهای تولیدی اقدامی است که تا حدی توانسته مشکلات این واحدها را برطرف کند.

خبرگزاری فارس در راستای کمک به حل این مشکل هر هفته یکی از واحدهای تولیدی را معرفی می‌کند که به دلیل بروز مشکلات مختلف از تولید بازمانده‌ یا با ورود دستگاه قضا، کارگروه رفع موانع تولید و یا جهاد سازندگی دوباره به چرخه تولید بازگشته‌اند.

سوژه امروز یک واحد تولیدی نوپا است که در سال ۹۵ راه‌اندازی شد اما متاسفانه به دلیل وجود مشکلات بسیار یک سالی بیشتر دوام نیاورد و در سال ۹۶ تعطیل شد.

مدیرعامل این واحد تولیدی که حدود چهار سال است، تعطیل شده درباره مشکلات این واحد به خبرنگار فارس گفت: وجود تحریم‌ها مهم‌ترین مشکل واحد تولیدی آوا نقش بود که سبب شد این کارخانه تعطیل شود.

تابنده با بیان اینکه نقدینگی مهم‌ترین مشکل این واحد تولیدی است، اظهار داشت: این واحد در سال ۹۵ با هدف تولید و اشتغال وارد چرخه تولید شد با اشتغال ۱۵ نفر در مرحله اول نسبت به تولید انواع کاغذهای دکوراتید اقدام کرد.

وی افزود: متاسفانه دیری نپایید و در حدود یک سال بعد به دلیل تحریم‌ها و کاهش نقدینگی مجبور شدیم شرکت را تعطیل کنیم.

او ظرفیت این واحد را تولید ۱۶ تن کاغذ دکور در هر ۲۴ ساعت عنوان کرد و گفت: صرفه‌جویی ارزی مهم‌ترین سود این واحد است و دستگاه‌های ما دستگاه‌هایی است که تنها چند مورد از آن در خاورمیانه وجود دارد اما متاسفانه برخی مشکلات از جمله تحریم‌ها سبب شد کار متوقف شود.

تابنده با بیان اینکه طی این سال‌ها به مراکز مختلف برای حل مشکل مراجعه کرده است، از همکاری نکردن برخی دستگاه‌ها گلایه کرد و گفت: کشور ما کشوری است که در آن انگونه که باید به بحث تولید اهمیت داده نمی‌شود در حاای که تولید پایه اصلی برای حل مشکلات کشور است و باید بیش از اینها مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل این واحد که اکنون نیز مدیریت واحد تولیدی دیگر را نیز بر عهدا دارد که تولید انواع پلاستیک را انجام می‌دهد، گفت: خوشبختانه پس از چهار سال تعطیلی پیگیری‌ها در حال نتیجه دادن است و امیدواریم به زودی شاهد رونق دوباره تولید در این واحد باشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد