تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 - 23:49
کد خبر : 143698

عزم جدی مسؤولان استان اردبیل برای رفع موانع تولید

عزم جدی مسؤولان استان اردبیل برای رفع موانع تولید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حامد عاملی شامگاه امروز در چهل و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل که در سالن جلسات شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: حضور جدی مسؤولان استانی در جلسه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حامد عاملی شامگاه امروز در چهل و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل که در سالن جلسات شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: حضور جدی مسؤولان استانی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و پیگیری آنها نشان‌دهنده عزم جدی برای حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان است و تحقق این امر مستلزم انجام اقدامات مثبت از سوی مدیران واحد های تولیدی و صنعتی است.

وی با اشاره به اینکه احیای واحدهای مهم کار ارزشمندی است افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان نیز باید حمایت‌های قانونی و لازم را از این واحدها انجام دهند.

استاندار اردبیل تشریح کرد:با توجه به اینکه در هر طرح و کار نوین و تازه‌ای برخی خلاءهای قانونی وجود دارد لذا باید بررسی‌ کنیم که این خلاءها در سلامت و زندگی مردم مشکل ایجاد نکند و از طرفی اهداف ما نیز محقق شود، چرا که کارهای تازه فرصت‌های زیادی را ایجاد می‌کند و تحولات بزرگی را به دنبال دارد.

عاملی بیان کرد: از هیمن رو باید با تعامل دستگاه های اجرایی یک مسیر منطقی برای برخی از طرح های تازه در نظر گرفت تا با استفاده از فرصت های این طرح ها نسبت به توسعه اقتصادی استان اردبیل اقدام شود.

وی هم‌چنین در خصوص برخی از موانع در صدور کارت بازرگانی برای واحدهای تولیدی عنوان کرد: برخی از مشکلات و موانع بر سر راه سرمایه‌گذاران مشاهده می شود که اصلا نیازی به طرح در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نداشته و دستگاه های اجرایی براحتی می‌توانند این مشکلات را با تدبیری خاص و هماهنگی بین دستگاهی برطرف سازند.

بازدیدهای مستمر از واحدهای صنعتی انجام می‌گیرد

رامین صادقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز در حاشیه این جلسه گفت: در راستای رفع موانع تولید و رونق اقتصادی استان، بازدیدهای مستمر از واحدهای صنعتی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه انجام می‌گیرد و  هدف از این بازدیدها آشنایی از روند تولید در این واحدها، احصا و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی است.

وی افزود: با توجه به اینکه اصلی‌ترین سیاست دولت مردمی، در راستای تحقق رونق تولید و حمایت از تولید داخلی است موارد طرح شده در بازدیدها توسط مدیران واحدهای تولیدی، تا حصول نتیجه از طرف مجموعه سازمان صمت استان با جدیت مورد پیگیری قرار می‌گیرند.

در این جلسه مسائل و مشکلات ۱۲ واحد تولیدی با ادارت، از جمله تامین اجتماعی، بانک سپه، شهرک صنعتی، محیط زیست، جهاد کشاورزی،  معاونت غذا و دارو و امور بهداشتی طرح شده و تصمیمات لازم در جهت حل مشکلات واحدهای مذکور اتخاذ گردید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد