تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 - 12:38
کد خبر : 133417

ارائه خدمات به عزاداران راهپیمایی دلدادگان حسینی در قبله تهران؛ ناوگان حمل و نقل عمومی شهرری در آماده باش است

ارائه خدمات به عزاداران راهپیمایی دلدادگان حسینی در قبله تهران؛ ناوگان حمل و نقل عمومی شهرری در آماده باش است

– اخبار استانها – فرهاد افشار در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به اقدامات حمل و نقلی برای زائران حسینی در کربلای ایران اظهار داشت: در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی به منظور ارائه خدمات به عزاداران راهپیمایی دلدادگان حسینی اربعین در قبله تهران مصوب شد تا تعداد ۵۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین و

– اخبار استانها –

فرهاد افشار در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به اقدامات حمل و نقلی برای زائران حسینی در کربلای ایران اظهار داشت: در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی به منظور ارائه خدمات به عزاداران راهپیمایی دلدادگان حسینی اربعین در قبله تهران مصوب شد تا تعداد ۵۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین و ۶۰ دستگاه تک کابین به جهت بازگشت عزاداران و زائران از منطقه ۲۰ در پایانه‌های پیش بینی شده مستقر باشند. 

وی افزود: ناوگان اتوبوسرانی تهران در حالت آماده باش کامل است و از ساعات اولیه بامداد روز اربعین در اطراف حرم مطهر سیدالکریم (ع) مستقر هستند.

شهردار منطقه ۲۰ در ادامه گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده علاوه بر خط یک مترو در پایان پیاده‌روی دلدادگان، اتوبوس‌های پیش‌بینی شده در پایانه‌ها فعال خواهد بود.

افشار ابراز داشت: به منظور تسهیل تردد شهروندان پارکینگ‌های شهدای شاملو، سیدالشهدا، ضلع شرقی حرم، بلوار شهدای ایرانیت، عطر یاس و خیابان شهید زهره‌وند آماده‌سازی شده است.

وی تصریح کرد: شهرداری منطقه ۲۰ تهران، 20 دستگاه اتوبوس از شهرری به مقصد شهرستان قرچک، ۵۰ دستگاه اتوبوس از شهرری به مقصد شهرستان ورامین و ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس برای انتقال زائران از خیابان شهدای ۱۸ دی، خیابان شهید بیات و پارکینگ سیدالشهدا (ع) تدارک دیده است و همچنین مقرر شد که ۵۰ دستگاه ون تاکسی نیز به جهت بازگشت زائران در خدمت شهروندان باشد.

ویژه برنامه‌های اربعین حسینی در کربلای ایران اعلام شداربعین ۱۴۰۰ در کرمان هیئت کجا برویم؟

شهردار منطقه ۲۰ ابراز داشت: مترو نیز آمادگی کامل را به جهت بازگشت ۵۰۰ هزار نفر از عزاداران را به تمامی مقاصد و ایستگاه‌های شهر تهران دارد و علاوه بر کاهش زمان رسیدن قطارهای مترو به سه دقیقه و نیم خدمات راهنمای زائر نیز به انجام می‌رسد.

افشار در پایان خاطرنشان کرد: به جهت راهنمایی  عزاداران و دلدادگان حسینی در اربعین به سمت پایانه‌ها و محل‌های استقرار اتوبوس‌ها، تاکسی و مترو علاوه بر نصب بنرهای راهنما، بسیجیان شهرداری منطقه ۲۰ به زائران راهنمایی‌های لازم را خواهند داشت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد