تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 - 15:18
کد خبر : 111857

فرماندار مهریز: نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

فرماندار مهریز: نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، رضا زارع‌زاده مهریزی روزیکشنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری نماز عیدفطر افزود: این آیین معنوی طبق مقررات با حضور مردم مناطق مختلف و با رعایت موازین بهداشتی در فضای باز حسینیه باغ بهار برگزار می‌شود. وی با بیان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، رضا زارع‌زاده مهریزی روزیکشنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری نماز عیدفطر افزود: این آیین معنوی طبق مقررات با حضور مردم مناطق مختلف و با رعایت موازین بهداشتی در فضای باز حسینیه باغ بهار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نماز ساعت ۶ صبح روز عید با قرائت دعای ندبه آغاز می‌شود، ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی  هر سال  نماز عیبد فطر با همکاری هیات امنا و ائمه جماعت  مساجد در راستای ارتقای همبستگی در یکی از محله‌های شهرستان اقامه می‌شود.

وی  اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا تمامی برنامه‌ها طبق موازین بهداشتی برای پیشگیری از ویروس بیماری کووید ۱۹  با همکاری مردم مومن اتخاذ شد و از شهروندان تقاصا می‌شود برای حضور در مراسم با رعایت کامل و دقیق نکات بهداشتی شرکت کنند و زیرانداز، مهر و سجاده شخصی ببا خود همراه داشته باشند.

زارع زاده مهریزی بیان کرد: برگزاری نماز عید فطر به صورت هماهنگ به بهترین شکل می‌تواند پایه‌گذار برنامه‌ها و کارهای مهم دیگری در شهرستان باشد و تمامی دستگاه‌های اجرایی باید توان خود را برای برگزاری مناسب مراسم در اختیار ستاد نماز عید فطر قرار دهند.

همچنین امام جمعه مهریز به اهمیت اقامه نماز عید فطر به صورت هماهنگ و متمرکز در این محل با همکاری مردم و مسوولان با رعایت نکات بهداشتی اشاره کرد و گفت: این آیین معنوی طی چند سال اخیر برای نخستین بار در منطقه به صورت متمرکز و باشکوه برگزار شد و امسال هم همانند سال قبل اقامه می شود.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی با قدردانی از همکاری مردم و مسولان برای انجام این مهم دینی ادامه داد: برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوهتر آن امیدواریم امسال در حسینبه باغ بهار بار دیگر مردم ولایتمدار اوج همکاری و همدلی خود را نشان دهند.

وی اظهار کرد: نماز عید فطر اوج وحدت و همدلی اقشار مختلف جامعه در سایه دین و ارزش‌های الهی است و همه باید با رعایت دقیق نکات بهداشتی در این آیین معنوی که در صبح روز عید در حسینیه باغ بهار برگزار می‌شود با حضور منسجم ، شرکت کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز تصریح کرد: حفظ  وحدت و تداوم همبستگی  که در شهرستان وجود دارد موجب موفقیت در عرصه‌های مختلف و کمک به مسوولان در خدمت بیشتر به مردم است و همه باید برای برگزاری باشکوه آن همکاری  کنند.

محی‌الدینی از همکاری نهادها، دستگاه‌ها، تشکل‌ها و اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان که همواره حول ولایت فقیه و ارزش‌های انقلابی در حوزه‌های مختلف با همبستگی خوبی فعالیت دارند قدردانی کرد و تداوم آن را بیش از گذشته خواستار شد.

طبق تقویم رسمی کشور روز پنجشنبه هفته جاری روز عید سعید فطر است .

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

   

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد