تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 - 13:05
کد خبر : 110940

کشف ۱۲۴ تن آهن آلات احتکار شده در ماکو

کشف ۱۲۴ تن آهن آلات احتکار شده در ماکو

یحیی کاظمی با بیان اینکه  در این خصوص پرونده قاچاق برای یکی از انبارداران این شهرستان تشکیل شد که ارزش آن به ۱۸ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال می رسد، گفت: این پرونده جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی شهرستان ماکو ارسال شده است. رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو در

یحیی کاظمی با بیان اینکه  در این خصوص پرونده قاچاق برای یکی از انبارداران این شهرستان تشکیل شد که ارزش آن به ۱۸ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال می رسد، گفت: این پرونده جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی شهرستان ماکو ارسال شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو در خصوص اقدامات این اداره در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف گفت: در راستای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی ماکو ۲۹۵ مورد بازرسی با همراهی کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان انجام شده است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو، وی افزود: طی اجرای گشت های مشترک با مرکز بهداشت شهرستان ۴۸ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شده و  ۱۱۳ واحد صنفی نیز اخطار التزام به رعایت موازین بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا دریافت کرده اند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد