تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 - 11:44
کد خبر : 110923

نماز جمعه در استان همدان لغو شد

نماز جمعه در استان همدان لغو شد

حجت الاسلام “محمّد مولایی” روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین (ع) اعلام کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر برگزار نشدن نماز جمعه در مناطق پرخطر و با وضعیت قرمز و نارنجی، این آیین روز جمعه، مصادف با “روز قدس” در استان همدان اقامه نمی‌شود. وی با بیان اینکه تاکنون همه دستگاه‌ها

حجت الاسلام “محمّد مولایی” روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین (ع) اعلام کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر برگزار نشدن نماز جمعه در مناطق پرخطر و با وضعیت قرمز و نارنجی، این آیین روز جمعه، مصادف با “روز قدس” در استان همدان اقامه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون همه دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی در راستای مهار کرونا پای کار بوده و شبکه بهداشت و درمان هم در انجام وظایف خود تلاش های چشمگیری داشته است، ابراز امیدواری کرد: با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم بتوانیم با کمترین تلفات، ویروس کرونا را مهار کنیم.

وی به عموم مردم استان توصیه کرد با رعایت اصول بهداشتی نظیر ماسک زدن و سایر موازین بهداشتی پیشگیرانه فردی و اجتماعی و همچنین فاصله گذاری اجتماعی در مقابله با این بیماری خود را حفظ و همکاری لازم را داشته باشند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۶۷۷، بهار ۸۶۹، تویسرکان ۹۴۶، رزن ۶۸۴، درگزین ۲۵۴، فامنین ۲۹۱ و کبودراهنگ ۹۴۰ نفر است.

دکتر “محمد طاهری” افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۸۳۷ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۶۵ نفر در نهاوند و پنج هزار و ۷۹۶ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

وی اظهار داشت: هم اینک شهرستان های بهار و اسدآباد در وضعیت قرمز و سایر شهرستان های این استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز قدس است و هر ساله مردم سراسر جهان این روز را گرامی می دارند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد