تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 - 16:08
کد خبر : 110747

برگزاری کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان همدان در سال ۱۴۰۲

برگزاری کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان همدان در سال ۱۴۰۲

سردار مظاهر مجیدی چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در نخستین جلسه هماهنگی کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان همدان، اظهار کرد: برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا در راستای پاسداشت مجاهدت‌ها و ایثار و ازخودگذشتگی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است. فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه امنیت پایدار امروز را مرهون ایثار و

سردار مظاهر مجیدی چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در نخستین جلسه هماهنگی کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان همدان، اظهار کرد: برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا در راستای پاسداشت مجاهدت‌ها و ایثار و ازخودگذشتگی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه امنیت پایدار امروز را مرهون ایثار و فداکاری شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: احیای روحیه ایثار و شهادت ضرورت جامعه امروز و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به نقش سرداران و شهدای استان همدان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: تلاش ما بر این است که کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان همدان در سال ۱۴۰۲ برگزار شود.

فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه شهدا چراغ راه هستند، گفت: شهدای ما با تبعیت از ولایت و با اخلاص در مسیر تعالی اسلام و انقلاب حرکت کردند، ما نیز باید در مسیر شهدا حرکت کنیم تا راه را گم نکنیم و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد