تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 - 14:30
کد خبر : 112987

اقامه نماز عیدفطر در میدان امام خمینی‌(ره) همدان

اقامه نماز عیدفطر در میدان امام خمینی‌(ره) همدان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمرتضی حسنی‌حلم در گفت‌وگو با ایسنا، ادامه داد: طبق هماهنگی با ستاد استانی مقابله با کرونا نماز عید فطر امسال در همدان با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه نماز عید فطر با نظارت متولیان و به صورت محدود برگزار خواهد شد، افزود: این مراسم معنوی مطابق با ملاحظات

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمرتضی حسنی‌حلم در گفت‌وگو با ایسنا، ادامه داد: طبق هماهنگی با ستاد استانی مقابله با کرونا نماز عید فطر امسال در همدان با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نماز عید فطر با نظارت متولیان و به صورت محدود برگزار خواهد شد، افزود: این مراسم معنوی مطابق با ملاحظات مسئولان بهداشت و مصوبات ستاد مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

حسنی‌حلم با بیان اینکه نماز عید فطر در میدان امام خمینی(ره)، ورودی خیابان شریعتی و در فضای باز اقامه خواهد شد، اظهار کرد: همچنین با توجه به شرایط موجود مردم می‌توانند نماز عید فطر را در مساجد محلات خود و در فضای باز و هوای آزاد اقامه کنند.

وی خاطرنشان کرد:  نماز عید فطر در شهر همدان به امامت  حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شعبانی‌موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اقامه خواهد شد و نمازگزاران برای اقامه نماز وسایل شخصی همچون مهر و سجاده به همراه داشته باشند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان مطرح کرد: شروع برنامه از ساعت ۷ صبح روز عید است و نماز عید فطر ساعت ۷:۳۰ دقیقه اقامه می‌شود و با توجه به شرایط بهداشتی موجود بنا داریم برنامه نماز طولانی نشود و برنامه‌های طولانی نخواهیم داشت.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد