تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1396 - 10:22
کد خبر : 11053

خطبه‌های نماز جمعه به زبان اشاره در قطیف

خطبه‌های نماز جمعه به زبان اشاره در قطیف

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از «شیعه نیوز»، «نجیب العلی»، عالم دینی است که هر هفته به منظور ترجمه خطبه‌های نماز جمعه مسجد الرساله برای ناشنوایانی که از مناطق مختلف به این مسجد می‌آیند، بیش از ۲۰۰ کیلومتر راه را از الأحساء تا استان شیعه نشین

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از «شیعه نیوز»، «نجیب العلی»، عالم دینی است که هر هفته به منظور ترجمه خطبه‌های نماز جمعه مسجد الرساله برای ناشنوایانی که از مناطق مختلف به این مسجد می‌آیند، بیش از ۲۰۰ کیلومتر راه را از الأحساء تا استان شیعه نشین قطیف واقع در شرق عربستان طی می‌کند.

وی در گفت‌وگو با روزنامه الجهینه الاخباریه هدف خود از این اقدام را جلب رضایت خداوند و کمک به ناشنوایانی توصیف کرد که کمتر به آنها توجه می‌شود.
وی با تاکید بر اهمیت آموزش‌های دینی به ناشنوایان و ارتباط دادن آنها با عامه مردم از جوانان تحصیل کرده و غیر تحصیل کرده خواست اقدامات داوطلبانه ای را برای کمک به ناشنوایان انجام دهند.

این عالم دینی همچنین بر ضرورت توجه خانواده‌ ها به فرزندان ناشنوای خود و یادگیری زبان آنها برای تعامل بیشتر و نجات فرزندانشان از خطراتی که در آینده آنها را تهدید می کند، تاکید کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد