تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 - 15:36
کد خبر : 109998

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل: هر اقدامی در حوزه میراث باید طبق ضوابط و شاخص‌های علمی باشد

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل: هر اقدامی در حوزه میراث باید طبق ضوابط و شاخص‌های علمی باشد

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از   اردبیل ، نادر فلاحی در  جلسه کمیته فنی میراث فرهنگی اظهار داشت: هر اقدامی در حوزه میراث باید طبق ضوابط و شاخص‌های علمی باشد. وی افزود: در تمام حوزه‌ها به ویژه در معاونت میراث

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از   اردبیل ، نادر فلاحی در  جلسه کمیته فنی میراث فرهنگی اظهار داشت: هر اقدامی در حوزه میراث باید طبق ضوابط و شاخص‌های علمی باشد.

وی افزود: در تمام حوزه‌ها به ویژه در معاونت میراث به دلیل حساسیت موضوع و لزوم حفظ بناها و انتقال صحیح آن به نسل بعد، باید اقدامات در مسجد جمعه با دقت هر چه تمام‌تر انجام شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: به دلیل اینکه مردم اردبیل، علقه عاطفی خاصی با مسجد جمعه دارند، هر چه زودتر باید تکلیف گنبد این بنای تاریخی، مشخص شود.

تخریب میراث فرهنگی ایران ـ ۸|گذری بر حال ناخوشایند این روزهای “گذرخان” قم / بازارچه ۳۰۰ ساله‌ای که دیگر سقف ندارد مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه پس از اعتراض‌های مردمی تغییر کرد مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل: به جد پیگیر تعیین تکلیف حمام ملاهادی هستیم

فلاحی با بیان اینکه در جلسه کمیته فنی آتی، باید طرح گنبد و شیوه اجرایی آن به دقت با جزئیات ارائه شود، افزود: صحنی مجلل، در حریم مسجد، برای برگزاری مراسمات آیینی و مذهبی ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: به هیچ وجه با ادامه یا آغاز فعالیتی خارج از قوانین و اصول موافقت نخواهیم کرد.

انتهای‌پیام/۱۳۱/ح

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد