تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 - 15:31
کد خبر : 109991

استاندار بوشهر: ۵۰میلیارد تومان برای خط آبرسانی سیراف ـ جم تخصیص یافت

استاندار بوشهر: ۵۰میلیارد تومان برای خط آبرسانی سیراف ـ جم تخصیص یافت

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر با گرامیداشت روز معلم و روز ملی خلیج فارس و با اشاره به اینکه نام استان بوشهر

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر با گرامیداشت روز معلم و روز ملی خلیج فارس و با اشاره به اینکه نام استان بوشهر با خلیج‌فارس عجین است اظهار داشت: خلیج‌فارس یادآور رشادت و استعمارستیزی مردم بوشهر از جمله رئیسعلی دلواری و بزرگان دیگر این سرزمین است.

وی، با تأکید بر عملیات شدن شعار تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها افزود: امسال با نام‌گذاری تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری فرصت طلایی برای کاهش مشکلات فعالان اقتصادی، توسعه اشتغال‌زایی و رونق تولید است.

استاندار بوشهر اصلاح موانع در حوزه قوانین از سوی مجلس شورای اسلامی، آیین‌نامه‌ها از طرف دولت و مقررات‌زدایی از سوی بخش‌های مختلف وزارتخانه‌ها را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: باید همه دستگاه‌های اجرایی در رفع موانع در حوزه اقتصادی، تولیدی، اشتغال‌زایی، سرمایه‌گذاری و دیگر بخش‌ها مشارکت کنند تا از این فرصت زمینه رونق تولید و اقتصاد در جامعه فراهم شود.

گراوند با تأکید بر تشکیل کارگروه تخصصی برای حل مشکلات فعالان اقتصادی در عرصه صادرات از بنادر استان بوشهر گفت: برای رونق صادرات از بندر دیر به بنادر کشور قطر، راه‌اندازی ایکس‌ری کانتینری در این بندر ضروری است.

آب‌شیرین‌کن سیراف ـ جم استان بوشهر با سرمایه‌گذاری ۲۲۵میلیارد تومان وارد مدار تولید می‌شودفاز نخست پروژه‌های آب شیرین‌کن بوشهر و سیراف -جم وارد مدار تولید می‌شودبهره‌برداری از پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۰هزار مترمکعبی سیراف ـ جم تسریع شود

وی، با اشاره به نشست با معاونان وزارت جهاد کشاورزی برای مشکلات حوزه بخش کشاورزی به ویژه نخیلات تصریح کرد: در این زمینه تخصیص منابع اعتباری مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار بوشهر از تخصیص اعتبار لازم برای طرح آبرسانی سیراف – جم خبر داد و تصریح کرد: ۵۰ میلیارد تومان برای خط آبرسانی سیراف جم از محل ماده ۲۸ و ظرفیت منابع اعتباری بخش بحران تخصیص یافته و ابلاغ شده است.

گراوند همدلی و همگرایی در رفع مشکلات و موانع را بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: با تقویت همدلی و همگرایی در حوزه کسب‌وکار طرح‌های مهم و قابل توجهی اجرا می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد