تاریخ انتشار : شنبه 11 اردیبهشت 1400 - 15:36
کد خبر : 109673

ایجاد فرصت‎‌های جدید شغلی با افتتاح چند طرح تولیدی در ابرکوه

ایجاد فرصت‎‌های جدید شغلی با افتتاح چند طرح تولیدی در ابرکوه

محمد حسین امامی میبدی عصر روز شنبه در حاشیه نشست کمیسیون کارگری به خبرنگار ایرنا افزود: بهره برداری از تولید کاشی و سرامیک ،  شرکت فرآوری محصولات لبنی با ظرفیت جذب روزانه ۲۰۰ تن شیر ، ساخت بزرگترین مجتمع پرورش دام سبک و سنگین و شرکت تهیه و بسته‌بندی صنایع غذایی  از جمله طرح‌های اقتصادی

محمد حسین امامی میبدی عصر روز شنبه در حاشیه نشست کمیسیون کارگری به خبرنگار ایرنا افزود: بهره برداری از تولید کاشی و سرامیک ،  شرکت فرآوری محصولات لبنی با ظرفیت جذب روزانه ۲۰۰ تن شیر ، ساخت بزرگترین مجتمع پرورش دام سبک و سنگین و شرکت تهیه و بسته‌بندی صنایع غذایی  از جمله طرح‌های اقتصادی در دست اجرا است.

وی بابیان اینکه کارگران با تلاششان نماد واقعی تولید ، جهش تولید و رونق اقتصاد جامعه هستند اظهار کرد: کارگران قشرهای پرتلاش جامعه هستند و آنها به عنوان سنگربانان اقتصاد در شرایط کنونی تحریم های ظالمانه دشمن در عرصه تولید خدمتی مضاعف می کنند.

وی با اشاره به تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در اجرای شعار« تولید ، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها» در سال ۱۴۰۰ افزود: کارآفرینان با مشارکت جدی کارگران برای تحقق آن تمام تلاش خود را به کار گیرند.

رییس کارگروه اشتغال شهرستان ابرکوه با بیان اینکه جایگاه و شأن کارگران یک شأن مقدسی  است خاطر نشان کرد: کارگران قشرهای تلاشگری برای جامعه به عنوان ستون فقرات توسعه اقتصادی هستند.

امامی میبدی یاد آورشد : اگر کارگر و کارفرما با هم برای رونق تولید و کار تلاش کنند و هماهنگ باشند بخش عمده‌ای از مشکلات اقتصادی حل خواهد شد.

فرماندار ابرکوه افزود: اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری ، مسئله مهمی است که برای دستیابی و حفظ استقلال اقتصادی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی کارگران را ستون اصلی اقتصاد کشور دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب نیروی انسانی کشور را بی بدیل دانسته اند که این امر نشان دهنده نقش کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار ابرکوه با اشاره به اهداف اقتصاد مقاومتی تاکید کرد:کارگران نقش تاثیر گذاری در تحقق این شعار مهم و حیاتی در دستیابی به استقلال و خودکفایی کشور داشته و دارند.

هم اکنون   هزار و ۱۸۰ واحد اقتصادی صنعتی، تولیدی ، خدماتی ، معدنی  و کارگاه های ساختمانی با یک تا ۳۰۰ کارگر و در مجموع پنج هزار و ۵۰۰ نفر نیروی انسانی در شهرستان ابرکوه فعال است.

افزون بر ۲ هزار واحد صنفی دیگر به صورت خویش فرما و حدود  ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در رسته های مشاغلی خانگی در عرصه‌های مختلف اقتصادی مشغول فعالیت هستند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد