تاریخ انتشار : شنبه 11 اردیبهشت 1400 - 15:28
کد خبر : 109671

نخستین جشنواره ملی ترجمان فتح برگزار می‌شود

نخستین جشنواره ملی ترجمان فتح برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین جشنواره ملی ترجمان فتح در محور‌های شعر و ادبیات پایداری، معرفی شخصیت‌های محور مقاومت، سبک زندگی و الگو‌های تربیتی مقاومت، اندیشه و فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، تجربه زیست انقلاب اسلامی در حوزه مقاومت، تاریخ

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین جشنواره ملی ترجمان فتح در محور‌های شعر و ادبیات پایداری، معرفی شخصیت‌های محور مقاومت، سبک زندگی و الگو‌های تربیتی مقاومت، اندیشه و فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، تجربه زیست انقلاب اسلامی در حوزه مقاومت، تاریخ مقاومت و ایستادگی مردم ایران و دیگر کشور‌های مقاومت، زندگی و خاطرات شهدای انقلاب اسلامی از دفاع مقدس تا شهدای مدافع حرم و تحلیل و تبیین فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نظریه و تجربه مقاومت برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره ملی ترجمان فتح در قالب‌های ترجمه کتاب، ترجمه گزینه‌های ادبی، معرفی کتاب، کتاب صوتی و یادداشت‌های تحلیلی برگزار خواهد شد. همچنین بخش ویژه این جشنواره با محوریت تالیف غیر فارسی و آثار ترجمه شده ناظر بر شخصیت، زندگی و مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ از طریق بخش سامانه کاربران سایت جشنواره به آدرس www.translationfest.ir و یا به ایمل جشنواره به آدرس mailto:info@translationfest.ir ارسال کنند.

گفتنی است؛ دبیرخانه این جشنواره در تهران بزرگراه شهید بابایی دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام پژوهشکده شهید صدر واقع شده است.

 

نخستین جشنواره ملی ترجمان فتح برگزار می‌شود

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد